KudoZ home » German to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

Flammglühkerze

Croatian translation: žarnica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Flammglühkerze
Croatian translation:žarnica
Entered by: Gordana Podvezanec

23:01 Mar 16, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Flammglühkerze
Flammglühkerze
Gordana Podvezanec
Croatia
žarnica
Explanation:
Svijećica koja se koristi u sustavima za pokretanje vozila plamenom radi lakšeg pokretanja "hladnog" vozila.
Selected response from:

Tomislav Kojundzic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1plamena žarna svjećica/žarnica
Tatjana Kovačec
5žarnicaTomislav Kojundzic


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
žarnica


Explanation:
Svijećica koja se koristi u sustavima za pokretanje vozila plamenom radi lakšeg pokretanja "hladnog" vozila.


    Reference: http://www.beru.com/deutsch/produkte/gluehkerzen/gf.php
Tomislav Kojundzic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
plamena žarna svjećica/žarnica


Explanation:
Postoje različite Glühkerzen, pa bi bilo možda dobro da se ova malo odvoji.
Mislim da sam našla prikladno rješenje:
http://www.dziv.hr/mkp7/ipc7/cf02n.htm

17/ 047 . . . grijanjem zraka za izgaranje sredstvima za stvaranje plamena, npr. plamenim žarnim svjećicama [4]

engleski je: flame glow-plug
http://www.dziv.hr/mkp7/ipc7/ef02n.htm#F02N017047
17/ 047 . . . by heating of combustion-air by flame generating means, e.g. flame glow-plugs [4]

a Flammglühkerze je eng. flame glowplug
www.freepatentsonline.com/EP0448830.html - 25k -

rb-k.bosch.de/pool/resources/literatur/leseproben/W101X_Vorwort_Inhalt.pdf

Neki je čak zovi i flame start heater element
www.kfz-tech.de/EnglV/DEnglF.htm - 22k
www.ratrodding.de/Home/f/F/f.html - 40k

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 408

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic
1 hr
  -> Hvala Kristina;:-)