KudoZ home » German to Croatian » Automotive / Cars & Trucks

Abblendkappe

Croatian translation: zaslon


11:14 Jul 8, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Fahrzeuglampe
German term or phrase: Abblendkappe
Na stranici http://www.jpcity.de/fahrzeuglampen.htm lijepo se vidi koji je to dio žarulje. Zna li netko kako mi to zovemo na hrv.?

Hvala!
Dijana Tockner Glova
Croatian translation:zaslon
Explanation:
Sumnjam da oko tog djelića postoji suglasan termin u hrv., ali ovdje sam našao "zaslon":
http://www.cromobilesound.com/clanci.php?KID=7&NID=53

"...a kad uključi oborena svjetla, onda su svjetlosne zrake usmjerene koso prema dolje. To se postiže zaslonom u žarulji, koji usmjerava zrake na gornji dio reflektora, a od tamo se odbijaju prema dolje i izlaze kroz rasipno staklo fara."
Selected response from:

iNekic
Croatia
Grading comment
Hvala! Bolje mi odgovara u kontekstu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zaslon
iNekic
3kapica (poklopac) za zasjenjivanjeIvana Zuppa-Baksa


  

Answers


2 days1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kapica (poklopac) za zasjenjivanje


Explanation:
engleski fade-out cap

Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 105

3 days20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaslon


Explanation:
Sumnjam da oko tog djelića postoji suglasan termin u hrv., ali ovdje sam našao "zaslon":
http://www.cromobilesound.com/clanci.php?KID=7&NID=53

"...a kad uključi oborena svjetla, onda su svjetlosne zrake usmjerene koso prema dolje. To se postiže zaslonom u žarulji, koji usmjerava zrake na gornji dio reflektora, a od tamo se odbijaju prema dolje i izlaze kroz rasipno staklo fara."

iNekic
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 162
Grading comment
Hvala! Bolje mi odgovara u kontekstu.