ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Croatian » Chemistry; Chem Sci/Eng

Weissöl

Croatian translation: bijelo ulje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Weissöl
Croatian translation:bijelo ulje
Entered by: Gordana Podvezanec

21:24 Nov 8, 2005
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / chemistry
German term or phrase: Weissöl
Weissöl - Kein Kontext
Gordana Podvezanec
Croatia
bijelo ulje
Explanation:
insekticid

"Bijelo ulje ili Sunspray 7E ili Eko ulje, uljano organofosforni insekticidi Oleoekalux ili Oleoultracid i kombinirana sredstva bakra i mineralnog ulja, Crveno ulje ili Plavo ulje"

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 48 mins (2005-11-09 00:12:40 GMT)
--------------------------------------------------


http://tinyurl.com/8wj95

BIJELO ULJE
INSEKTICID, formuliran kao tekući uljni koncentrat za emulziju
PROIZVODI HERBOS d.d. SISAK
DJELATNA TVAR Rafinirano mineralno ulje (nesulfonirani dio min. 98%)...................................... 80%
PRIMJENA BIJELO ULJE je kontaktni insekticid i akaricid
Selected response from:

Ivana Bjelac
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1bijelo ulje
Ivana Bjelac
3parafinMajaM


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Weissöl
parafin


Explanation:
cini mi se

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-11-08 21:30:53 GMT)
--------------------------------------------------

Weiß|öle,

durch Säureraffination oder Hochdruckhydrierung hochraffinierte, wasserklare Mineralöle. Es wird zwischen technischen Weißölen und medizinischen Weißölen (Paraffinum subliquidum und Paraffinum perliquidum) unterschieden. Weißöle finden Verwendung bei der Herstellung von pharmazeutischen und kosmetischen Mitteln, als Schmiermittel für Maschinen, die mit Lebensmitteln direkt in Berührung kommen, als Weichmacher und Extender u.a. in der Kunststoffindustrie.

engl. white oil

MajaM
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Weissöl
bijelo ulje


Explanation:
insekticid

"Bijelo ulje ili Sunspray 7E ili Eko ulje, uljano organofosforni insekticidi Oleoekalux ili Oleoultracid i kombinirana sredstva bakra i mineralnog ulja, Crveno ulje ili Plavo ulje"

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 48 mins (2005-11-09 00:12:40 GMT)
--------------------------------------------------


http://tinyurl.com/8wj95

BIJELO ULJE
INSEKTICID, formuliran kao tekući uljni koncentrat za emulziju
PROIZVODI HERBOS d.d. SISAK
DJELATNA TVAR Rafinirano mineralno ulje (nesulfonirani dio min. 98%)...................................... 80%
PRIMJENA BIJELO ULJE je kontaktni insekticid i akaricid


    Reference: http://www.juricek.hr/inlay.php?sto=katalog&list_pos=480
    Reference: http://ipp.zzb.hr/
Ivana Bjelac
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24
Grading comment
hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Upravo tako, Ivana.
5 hrs
  -> hvala :-)