KudoZ home » German to Croatian » Chemistry; Chem Sci/Eng

Weichmacherwanderungen

Croatian translation: migracija omekšivača/plastifikatora


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Weichmacherwanderungen
Croatian translation:migracija omekšivača/plastifikatora
Entered by: Ivana Zuppa-Baksa

09:47 Apr 23, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / EPS
German term or phrase: Weichmacherwanderungen
Die Empfindlichkeit gegenüber organischen Lösmittlen ist vor allem bei Verkelbungen oder Lackierungen zu beachten.
Dasselbe gilt für Kunststoffe mit Weichamchern (Wichmacherwanderungen bei PVC).
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
migracija omekšivača/plastifikatora
Explanation:
Kao prijedlog
Selected response from:

Ana Kübli
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2migracija omekšivača/plastifikatora
Ana Kübli
3curenje sredstva za omekšivanje/omekšivala
Tatjana Kovačec


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
curenje sredstva za omekšivanje/omekšivala


Explanation:
nije mi pao bolji izraz od curenja, ftalati "cure", prenose se, upijaju....u okolne slojeve ljepila.

Prohormonski otrov bisfenol "curi" iz polikarbonatne plastike, zabranjeni ftalati "cure" iz polivinilklorida (PVC), heksanon, kloroform i formaldehid "cure" ...

www.glas-koncila.hr/rubrike_prigovor_znanosti.html?news_ID=... -

http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/de_DE/automotive_solut...

Weichmacher = sredstva za omekšavanje plastičnih masa / ftalati
Substanzen, die Kunststoffen beigegeben werden, um u. a. eine verringerte Härte bzw. erhöhtes Formänderungsvermögen zu erzielen.

Weichmacherwanderung
Übergang von Weichmachern, z. B. aus Kunststoffen, in angrenzende Klebstoffschichten. Folge: Versprödung des Kunststoffs und Eigenschaftsänderung im Klebstoff.



Tatjana Kovačec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
migracija omekšivača/plastifikatora


Explanation:
Kao prijedlog


    Reference: http://www.ftb.com.hr/45-91_hr.pdf
    Reference: http://knjiznica.irb.hr/hrv/kui/vol56/broj12/689.pdf
Ana Kübli
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tatjana Kovačec: Super prijedlog! i 100% točan izraz
1 hr
  -> Hvala! Imala sam u zadnje vrijeme nekoliko tekstova o ftalatima...

agree  Dubravka Hrastovec: Migracija je odlično rješenje.
3 hrs
  -> Hvala!