KudoZ home » German to Croatian » Construction / Civil Engineering

Klinkerriemchen

Croatian translation: fasadne klinker pločice


13:53 Mar 12, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Klinkerriemchen
govori se o primjeni određenog morta: ...es können zahlreiche Belegsarten verlegt werden: Steinzeug, Feinsteinzeug, Steingut, Spaltplatten, Glasmosaik, Ziegelfliesen, Klinkerriemchen....

ne znam da li bi to bile opeke od klinkera ili možda obložni klinkeri? hvala unaprijed!
Vanja R B
Croatian translation:fasadne klinker pločice
Explanation:
Malo sam istraživala i nisam našla rješenje koje mi koristimo, ali znam o čemu se radi. Postoji klinker opeka kojom se mogu oblagati zidovi, odnosno raditi fasade, postoje klinker pločice za pod, a Klinkerriemchen su "vrsta klinker pločica", odnosno "klinker trake" (ne opeka, jer je opeka debela, dok ove "Riemchen" su tanke, uske, sliče pločicama, a služe za oblaganje npr. starih fasada, ili izradu novih fasada ili mogu se nalijepiti na cokl fasade.
Ako se kaže da su to klinker pločice, treba dodati za oblaganje fasada ili cokla, a mislim da ne bi bilo loše napisati doslovan prijevod "klinker trake za oblaganje" .

Gle kod susjeda sam konačno našla rješenje koje mi se sviđa:
fasadne klinker pločice
www.rggf.untz.ba/?stranica=osoblje&odsjek=&id=12 - 26k -
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
puno hvala na svim ponuđenim rješenjima!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3obloge od klinker opeke
Mico
3fasadne klinker pločice
Tatjana Kovačec


  

Answers


17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
fasadne klinker pločice


Explanation:
Malo sam istraživala i nisam našla rješenje koje mi koristimo, ali znam o čemu se radi. Postoji klinker opeka kojom se mogu oblagati zidovi, odnosno raditi fasade, postoje klinker pločice za pod, a Klinkerriemchen su "vrsta klinker pločica", odnosno "klinker trake" (ne opeka, jer je opeka debela, dok ove "Riemchen" su tanke, uske, sliče pločicama, a služe za oblaganje npr. starih fasada, ili izradu novih fasada ili mogu se nalijepiti na cokl fasade.
Ako se kaže da su to klinker pločice, treba dodati za oblaganje fasada ili cokla, a mislim da ne bi bilo loše napisati doslovan prijevod "klinker trake za oblaganje" .

Gle kod susjeda sam konačno našla rješenje koje mi se sviđa:
fasadne klinker pločice
www.rggf.untz.ba/?stranica=osoblje&odsjek=&id=12 - 26k -

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 204
Grading comment
puno hvala na svim ponuđenim rješenjima!

42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obloge od klinker opeke


Explanation:
klinker je vrsta opeke



--------------------------------------------------
Note added at 18 h (2008-03-13 07:59:05 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.ciglane-zagreb.hr/djelatnost.html

da, bolje je klinker pločice, ima i na sajtu gore

--------------------------------------------------
Note added at 18 h (2008-03-13 08:00:22 GMT)
--------------------------------------------------

naravno fasadne

Mico
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 32