KudoZ home » German to Croatian » Construction / Civil Engineering

Steinzeug/Feinsteinzeug/Steingut

Croatian translation: keramika/fina keramika/kamenina


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Steinzeug/Feinsteinzeug/Steingut
Croatian translation:keramika/fina keramika/kamenina
Entered by: Vanja R B

13:56 Mar 12, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Steinzeug/Feinsteinzeug/Steingut
isti kontekst kao malo prije Klinkerriemchen,

ne razumijem baš u čemu se ova tri termina razlikuju?
Vanja R B
keramika/fina keramika/kamenina
Explanation:
dakle redom:
Steinzeug - keramika, postoji u više izvedbi, ovisno o finoći, pa tako imamo i finu keramiku (Feinsteinzeug):
http://lexikon.meyers.de/meyers/Steinzeug
http://www.gradimo.hr/5905.aspx

Steingut - kamenina, posebna je vrsta vrlo fine keramike, izmišljena u 18. stoljeću u Engleskoj, a koja se i danas rabi za izradu finih, skupocjenih, kolekcionarskih i ukrasnih predmeta i figurica (za Njemačku sam 100% sigurna jer radim s njima)
http://lexikon.meyers.de/meyers/Steingut
http://www.samoborskiglasnik.net/kolumne.asp?sif=331&tip=119...

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2008-03-12 20:00:08 GMT)
--------------------------------------------------

vidim da se kamenina dosta javlja i u području oblaganja u građevini (što Vama očito treba), a u jednom od navedenih pdf-ova i u kombinaciji s klinker oblogama (oni ih zovu i klinker pločama)
www.casopis-gradjevinar.hr/dokumenti/200206/5.pdf
www.forma-mramor-granit.hr/z1.htm
www.region-noe.at/ardex/dynamisch/module/download/127_Produ...
Selected response from:

Lucija Raković
Grading comment
puno hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1keramika/fina keramika/kamenina
Lucija Raković
3keramika/fina keramika/opeka
Mico


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
keramika/fina keramika/opeka


Explanation:

Iz raznih riječnika

Mico
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 32

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
keramika/fina keramika/kamenina


Explanation:
dakle redom:
Steinzeug - keramika, postoji u više izvedbi, ovisno o finoći, pa tako imamo i finu keramiku (Feinsteinzeug):
http://lexikon.meyers.de/meyers/Steinzeug
http://www.gradimo.hr/5905.aspx

Steingut - kamenina, posebna je vrsta vrlo fine keramike, izmišljena u 18. stoljeću u Engleskoj, a koja se i danas rabi za izradu finih, skupocjenih, kolekcionarskih i ukrasnih predmeta i figurica (za Njemačku sam 100% sigurna jer radim s njima)
http://lexikon.meyers.de/meyers/Steingut
http://www.samoborskiglasnik.net/kolumne.asp?sif=331&tip=119...

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2008-03-12 20:00:08 GMT)
--------------------------------------------------

vidim da se kamenina dosta javlja i u području oblaganja u građevini (što Vama očito treba), a u jednom od navedenih pdf-ova i u kombinaciji s klinker oblogama (oni ih zovu i klinker pločama)
www.casopis-gradjevinar.hr/dokumenti/200206/5.pdf
www.forma-mramor-granit.hr/z1.htm
www.region-noe.at/ardex/dynamisch/module/download/127_Produ...

Lucija Raković
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 48
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
puno hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle: Da je Steingut kamenina potvrđuje i Trojezični građevinski rječnik.
6 hrs
  -> Hvala! On mi je pri vrhu popisa za kupnju :)