KudoZ home » German to Croatian » Electronics / Elect Eng

Wahlradschalter

Croatian translation: biračka kružna sklopka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Wahlradschalter
Croatian translation:biračka kružna sklopka
Entered by: dkalinic

05:50 Jun 18, 2005
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Wahlradschalter
Dies gilt gleichermaßen für Bedienelemente wie Drucktasten, Dreh- und Wahlrad­schalter.
dkalinic
biračka kružna sklopka
Explanation:
ili kružna sklopka s više položaja
Selected response from:

Lara Adamenko
Croatia
Grading comment
Hvala, Lara. To je upravo ono čega se nikako nisam mogao sjetiti. :-))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4biračka kružna sklopka
Lara Adamenko
4Sklopka s brojčanikom
Ivana Bjelac


  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Sklopka s brojčanikom


Explanation:
Ni sama ne volim kad mi se, kao pomoc u prijevodu, umjesto nekog izraza na ciljnom jeziku ili barem poveznice za stranice na ciljnom jeziku, nudi opis ili poveznica na jeziku s kojeg prevodim.

No, neki puta nema tome lijeka. Kako vidim, jos nitko nije odgovorio, pa evo mog prijedloga.

Do rjesenja koje nudim sam dosla citajuci opis iz kataloga za busilice, na njemackom:

"An dem großen Wahlrad lassen sich die verschiedenen Messbereiche mühelos und präzise einstellen."

Ocito se radi o kotac(ic)u koji ima funkciju brojcanika.

Za "Wahlradcshalter" bi se moglo reci da je takav brojcanik, ali koji ima jos i funciju ukljucivanja/iskljucivaja.

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs 32 mins (2005-06-18 21:23:19 GMT)
--------------------------------------------------

Odgovor na komentar pitatelja:

Ono cime se \'biraju odredene postavke\' je \"Wahlrad\". Ali tu je jos uvijek i \"schalter\", koji se ne bi smjelo zanemariti u prijevodu tehbnickog izraza.


    Reference: http://www.ebuttler.de/eb/index-kat-121.html
Ivana Bjelac
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Wahlradschalter nema funkciju uključenja/isključenja, već se njime biraju određene postavke.
The asker has declined this answer
Comment: Wahlradschalter nema funkciju uključenja/isključenja, već se njime biraju određene postavke.

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
biračka kružna sklopka


Explanation:
ili kružna sklopka s više položaja


    Reference: http://www.dziv.hr/MKP7/ipc7/ch01h06.htm
Lara Adamenko
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala, Lara. To je upravo ono čega se nikako nisam mogao sjetiti. :-))