KudoZ home » German to Croatian » Electronics / Elect Eng

hochskaliert

Croatian translation: skalirati/interpolirati na veću razlučivost


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:hochskalieren
Croatian translation:skalirati/interpolirati na veću razlučivost
Entered by: Aleksandar Medić

10:44 Apr 23, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: hochskaliert
...verfügt Samsungs Premium-Heimkinoanlage über eine 1080p-Upscaling-Funktion, bei der SDTV-Bildmaterial zur Full-HD-Auflösung hochskaliert wird...
Nenad Beganovic
skaliranje/interpolacija na veću razlučivost
Explanation:
u ovom kontekstu:
SDTV slika se skalira na punu HD razlučivost
ili
SDTV slika se interpolira na punu HD razlučivost

Ovo NE znači da se dobiva kvaliteta slike kao da je u pitanju prava HDTV snimka, već samo da je u pitanju bolja kvaliteta nego da je SDTV slika razvučena preko cijelog ekrana.

Također trebate razmisliti želite li prevoditi termin Full-HD, jer se on odnosi isključivo na razlučivost 1080p (1920x1080 s progresivnim iscrtavanjem), dok se termin HD odnosi i na druge razlučivosti, poput 720p (1280x720 s progresivnim iscrtavanjem), 1020i (1920x1080 s preplitanjem) itd.

Drugi dosta velik nedostatak je što LCD zasloni imaju dobar prikaz samo na deklariranoj (nativnoj) razlučivosti. Prilikom prikaza manjih razlučivosti provodi se skaliranje (interpoliraju se pikseli) koje jako smanjuje kvalitetu prikaza, a pogotovo čitljivost teksta.
http://web.zpr.fer.hr/ergonomija/2003/gottwein/lcd.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-04-23 22:23:19 GMT)
--------------------------------------------------

Der Epson EMP-TW2000 bietet Full-HD-Auflösung von 1920 x 1080 Bildpunkten.
http://www.sava-award.org/report.html

Der Full-HD-Projektor (1080p) soll dank DLP-DarkChip4-Technologie mit satten Farben für einen optimalen Filmgenuss sorgen.
http://www.pcwelt.de/start/audio_video_foto/beamer/news/1258...
Selected response from:

Aleksandar Medić
Grading comment
ipak sam iskoristio ovu varijantu...skaliranje slike na veću razlučivost...hvala :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1skaliranje/interpolacija na veću razlučivostAleksandar Medić
4povećava se razlučivost...
Tatjana Kovačec


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
povećava se razlučivost...


Explanation:
de.wikipedia.org/wiki/Hochskalierung_(Fernsehtechnik) - 14k

Hochskalierung (engl. upscale) ist eine Form der Bildverbesserung oder die Vergrößerung eines Prozesses

Beim Hochskalieren wird die Ursprungsauflösung des Quellmaterials auf eine höhere Auflösung transformiert, indem die fehlenden Bildpunkte (Pixel) der feineren Auflösung interpoliert werden

Treba malo preformulirati rečenicu tako da drugi dio glasi da se kvaliteta SDTV slike povećava na punu HD razlučivost
www.cs.hr/novosti/nab081.asp - 19k


Tatjana Kovačec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 72

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
hochskalieren
skaliranje/interpolacija na veću razlučivost


Explanation:
u ovom kontekstu:
SDTV slika se skalira na punu HD razlučivost
ili
SDTV slika se interpolira na punu HD razlučivost

Ovo NE znači da se dobiva kvaliteta slike kao da je u pitanju prava HDTV snimka, već samo da je u pitanju bolja kvaliteta nego da je SDTV slika razvučena preko cijelog ekrana.

Također trebate razmisliti želite li prevoditi termin Full-HD, jer se on odnosi isključivo na razlučivost 1080p (1920x1080 s progresivnim iscrtavanjem), dok se termin HD odnosi i na druge razlučivosti, poput 720p (1280x720 s progresivnim iscrtavanjem), 1020i (1920x1080 s preplitanjem) itd.

Drugi dosta velik nedostatak je što LCD zasloni imaju dobar prikaz samo na deklariranoj (nativnoj) razlučivosti. Prilikom prikaza manjih razlučivosti provodi se skaliranje (interpoliraju se pikseli) koje jako smanjuje kvalitetu prikaza, a pogotovo čitljivost teksta.
http://web.zpr.fer.hr/ergonomija/2003/gottwein/lcd.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 11 hrs (2008-04-23 22:23:19 GMT)
--------------------------------------------------

Der Epson EMP-TW2000 bietet Full-HD-Auflösung von 1920 x 1080 Bildpunkten.
http://www.sava-award.org/report.html

Der Full-HD-Projektor (1080p) soll dank DLP-DarkChip4-Technologie mit satten Farben für einen optimalen Filmgenuss sorgen.
http://www.pcwelt.de/start/audio_video_foto/beamer/news/1258...

Aleksandar Medić
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20
Grading comment
ipak sam iskoristio ovu varijantu...skaliranje slike na veću razlučivost...hvala :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sanja Ditko
16 hrs
  -> Hvala.