KudoZ home » German to Croatian » Engineering: Industrial

Spiel

Croatian translation: tolerancija


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Spiel
Croatian translation:tolerancija
Entered by: Ivana Kahle

11:37 Mar 9, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: Spiel
Führungsschiene zu MFR
Spiel  3 mm (evtl. nachstellen)
U "kućici" stoji znak za manje ili jednako.
Tolerancija, zračnost, međuprostor, raspor ... što je najbolje?
Ivana Kahle
Croatia
tolerancija
Explanation:
to je največi dozvoleni raspon, znaći toleranac, koju treba po potebi podešavati, prilagoditi
Selected response from:

Teja Prosenc
Slovenia
Grading comment
Neka bude tolerancija. Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4tolerancija
Teja Prosenc
3rasponarsenates


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
raspon


Explanation:
mozda raspon?
Sretno

arsenates
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tolerancija


Explanation:
to je največi dozvoleni raspon, znaći toleranac, koju treba po potebi podešavati, prilagoditi

Teja Prosenc
Slovenia
Native speaker of: Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Neka bude tolerancija. Hvala!
Notes to answerer
Asker: To sam i ja prvo pomislila.