KudoZ home » German to Croatian » Engineering (general)

Umweltschutz vorantreiben

Croatian translation: unaprijediti zaštitu o okolišu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Umweltschutz vorantreiben
Croatian translation:unaprijediti zaštitu o okolišu
Entered by: dkalinic

05:54 Mar 20, 2007
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Umweltschutz vorantreiben
Ein besonderes Anliegen der NEOPLAN Bus GmbH ist es, den Umweltschutz voranzutreiben.
dkalinic
unaprijediti zaštitu o okolišu
Explanation:
Davore, mislim da bi moglo ovako
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Hvala, Tatjana. Tvoj prijedlog je potpuno u duhu standardnoga hrvatskog jezika.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5promicanje zaštite okolišasazo
5unaprijediti zaštitu o okolišu
Tatjana Kovačec


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
unaprijediti zaštitu o okolišu


Explanation:
Davore, mislim da bi moglo ovako

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 130
Grading comment
Hvala, Tatjana. Tvoj prijedlog je potpuno u duhu standardnoga hrvatskog jezika.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
promicanje zaštite okoliša


Explanation:
.


    www.mzopu.hr/default.aspx?id=3468 - 31k
sazo
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4