KudoZ home » German to Croatian » Engineering (general)

Seele und Decke

Croatian translation: unutarnja cijev i ojačanje/ovojnica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Seele und Decke
Croatian translation:unutarnja cijev i ojačanje/ovojnica
Entered by: dkalinic

14:20 Mar 21, 2007
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Seele und Decke
sicher auch bei Quetschungen, Überfahren, Knicken oder Stoßbelastungen, mit angenehm griffiger Schlauchdecke und hoher Druckbeständigkeit, in allen Jahreszeiten einsetzbar, Seele und Decke aus hochwertigem EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk), gegen viele gebräuchliche Stoffe beständig, glatte gelbe Decke = keine dunklen Abfärbungen auf Boden oder lackierten Oberflächen, mit einer blauen spiralisierten Textilfadeneinlage
dkalinic
unutarnja cijev i ojačanje/ovojnica
Explanation:
ili možda ovako - v. link
ovojnica mi se sviđa više od ojačanja...
Selected response from:

Lucija Raković
Grading comment
Hvala, Lucija. Ovo više odgovara kontekstu. Upotrijebit ću ovojnicu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5unutrašnja i vanjska stijenka
Tatjana Kovačec
4unutarnja cijev i ojačanje/ovojnica
Lucija Raković


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
unutrašnja i vanjska stijenka


Explanation:
Davore mislim da se radi o unutrašnjoj i vanjskoj stijenci/strani cijevi, crijeva i sl.
Seele = (Waffent.) das Innere des Laufs od. Rohrs einer Feuerwaffe. 6. (Fachspr.) innerer Strang von Kabeln, Seilen o.Ä

www.heplast-pipe.hr/hr/publikacije/gigapipe.pdf -

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2007-03-21 14:52:19 GMT)
--------------------------------------------------

npr. glatka unutrašnja stijenka
www.majstor.hr/teme/2005/01/madeineur/madeineur.shtml

DIN 16961 propisuje cijevi čija je stijenka izvana profilirana
www.mirtex.hr/Database/dokumenti/3.pdf

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 130

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
unutarnja cijev i ojačanje/ovojnica


Explanation:
ili možda ovako - v. link
ovojnica mi se sviđa više od ojačanja...


    Reference: http://www.univerzal.hr/industrijske.pdf
Lucija Raković
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 60
4 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Hvala, Lucija. Ovo više odgovara kontekstu. Upotrijebit ću ovojnicu.