KudoZ home » German to Croatian » Fisheries

sieve netting

Croatian translation: izlučna mreža


14:15 Nov 8, 2007
German to Croatian translations [PRO]
Fisheries / fishing
German term or phrase: sieve netting
whereas the purpose of a sieve netting is to catch fish, shrimps, ecc...
njemački Siebnetz
xxxmarijana1
Croatian translation:izlučna mreža
Explanation:
odmah napominjem da nagađam, i to na temelju slovenskog službenog prijevoda EU uredbe:
"... ker je izločevalna mreža namenjena selektivnemu ulovu rib, kozic in drugih vrst; ..."
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/site/sl/dd/04/01/31984R3...

Na ovom pak linku imate na 2. str. dokumenta skicu kako takva mreža funkcionira:
http://www.constat.dk/Papers/The Selective Properties of Sie...
Ako dobro razumijem, ta mreža propušta manje ribe van, a veće ribe i ostali krupniji ulov ostaju unutra.

Na ovom linku
http://www.dzs.hr/Hrv/Publication/2005/1-4-3_1h2005.htm
imate definicije mreža koje su kod nas u uporabi. Nažalost, ništa od toga ne liči na 'sieve netting'.


--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2007-11-09 12:38:03 GMT)
--------------------------------------------------

Ipak je obrnuto - sitna riba je ulov, a neželjeni ulov može izići van:
"Sieve nets (also known as veil nets) are cone shaped nets inserted into standard trawls which direct unwanted by-catch
to an escape hole cut into the body of the trawl Figure 1. The target species passes through the meshes of the sieve net
and is retained in the cod end. Such a selectivity device is of value in fisheries where the target species is of a smaller
size than any unwanted by-catch."
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5mreža za izlov sitne ribeIvana Zuppa-Baksa
2izlučna mreža
Dubravka Hrastovec


  

Answers


20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
mreža za izlov sitne ribe


Explanation:
Radi se o mreži s manjim očicama, za izlov škampa, sitne ribe.....

--------------------------------------------------
Note added at 20 hrs (2007-11-09 10:52:38 GMT)
--------------------------------------------------

Sieb na njemačkom isto znači sito (sito ima sitne rupice), a ova vrsta ribarske mreže ima sitne otvore, tako da se mogu uloviti rakovi, škampi, sve vrste sitne ribe.

Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

10 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
izlučna mreža


Explanation:
odmah napominjem da nagađam, i to na temelju slovenskog službenog prijevoda EU uredbe:
"... ker je izločevalna mreža namenjena selektivnemu ulovu rib, kozic in drugih vrst; ..."
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/site/sl/dd/04/01/31984R3...

Na ovom pak linku imate na 2. str. dokumenta skicu kako takva mreža funkcionira:
http://www.constat.dk/Papers/The Selective Properties of Sie...
Ako dobro razumijem, ta mreža propušta manje ribe van, a veće ribe i ostali krupniji ulov ostaju unutra.

Na ovom linku
http://www.dzs.hr/Hrv/Publication/2005/1-4-3_1h2005.htm
imate definicije mreža koje su kod nas u uporabi. Nažalost, ništa od toga ne liči na 'sieve netting'.


--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2007-11-09 12:38:03 GMT)
--------------------------------------------------

Ipak je obrnuto - sitna riba je ulov, a neželjeni ulov može izići van:
"Sieve nets (also known as veil nets) are cone shaped nets inserted into standard trawls which direct unwanted by-catch
to an escape hole cut into the body of the trawl Figure 1. The target species passes through the meshes of the sieve net
and is retained in the cod end. Such a selectivity device is of value in fisheries where the target species is of a smaller
size than any unwanted by-catch."

Dubravka Hrastovec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala