KudoZ home » German to Croatian » Food & Drink

Kerntemperatur-Fühler

Croatian translation: termometar za hranu/pečenje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kerntemperatur-Fühler
Croatian translation:termometar za hranu/pečenje
Entered by: Ana Kardum

09:40 Aug 9, 2006
German to Croatian translations [PRO]
Food & Drink / vrste jela
German term or phrase: Kerntemperatur-Fühler
große Bratenstücke
die sich zur Zubereitung
mit Kerntemperatur-Fühler
eignen
Ana Kardum
Croatia
termometar za hranu
Explanation:
koristi se za mjerenje unutrašnje temperature npr. pečenja, na stranici Hrvatske agencije za hranu zove se termometar za mjerenje temperature mesa
Selected response from:

arsenates
Grading comment
Hvala svima! Mislim da je kombinacija najbolja, ali nažalost ne mogu podijeliti bodove...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5termometar za pečenje
alz
5termometar za mjerenje temperature mesa
Tatjana Kovačec
5termometar za hranuarsenates


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
termometar za hranu


Explanation:
koristi se za mjerenje unutrašnje temperature npr. pečenja, na stranici Hrvatske agencije za hranu zove se termometar za mjerenje temperature mesa

Example sentence(s):
  • Preporučjlivo je koristiti termometar za mjerenje temperature mesa

    Reference: http://www.foodaktuell.ch/archiv.php?id=47&class=freport
    Reference: http://www.hah.hr/index.php?cid=1&id=297&page=1
arsenates
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Hvala svima! Mislim da je kombinacija najbolja, ali nažalost ne mogu podijeliti bodove...

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
termometar za mjerenje temperature mesa


Explanation:
točniji bi izraz bio gore navedeni jer se koristi za meso
www.hah.hr/index.php?cid=1&id=297&page=1 - 40k

Tatjana Kovačec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 60

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
termometar za pečenje


Explanation:
termometra / toplomjer za pečenje (mesa)

sprava za mjerenje temperature u središtu pečenke da bi se odredilo vrijeme pečenja, za razliku od termometra za prženje kojim se mjeri temperatura masnoće za prženje

termometar za hranu je malo preopćenit pojam i.m.h.o.




    Reference: http://www.coolinarika.com/index.php?hurl=false&action=tool&...
alz
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 52