KudoZ home » German to Croatian » Food & Drink

gebackene Champignons

Croatian translation: pohani šampinjoni


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:gebackene Champignons
Croatian translation:pohani šampinjoni
Entered by: Ivana Zuppa-Baksa

17:26 Apr 28, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Food & Drink / Menu
German term or phrase: gebackene Champignons
jesu li to možda šampinjoni na žaru konteksta nema nego je navedeno da se poslužuju s tartar umakom
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
pohani šampinjoni
Explanation:
Pohani šampinjoni se obično poslužuju s tartar umakom.
Selected response from:

Zrinka Milas
Grading comment
mislim da se ipak radi o pohanim šampinjonima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7pečeni šampinjoni
Tatjana Kovačec
5pohani šampinjoniZrinka Milas


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
pečeni šampinjoni


Explanation:
Za zašto ne pečeni šampinjoni?

www.coolinarika.com/recept/peceni-sampinjoni - 31k -

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2008-04-28 17:28:43 GMT)
--------------------------------------------------

www.kuharica.hr/recepti/glavna_jela/peceni_sampinjoni.html - 29k -

Tatjana Kovačec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 60

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Kübli
11 mins

agree  Lucija Raković: mljac, pečeni su isto divni, zašto ne? :)
12 mins

agree  Sladjana
29 mins

agree  Kristina Kolic
43 mins

agree  dkalinic: Yummie! Imate malo i za mene? :D
57 mins

agree  Nina M Pelikan
1 hr

agree  sazo
13 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
pohani šampinjoni


Explanation:
Pohani šampinjoni se obično poslužuju s tartar umakom.

Zrinka Milas
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
mislim da se ipak radi o pohanim šampinjonima.