KudoZ home » German to Croatian » Furniture / Household Appliances

Mauerdurchwurf

Croatian translation: u zid integrirani poštanski sandučić


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Mauerdurchwurf
Croatian translation:u zid integrirani poštanski sandučić
Entered by: Tatjana Kovačec

05:58 Sep 21, 2007
German to Croatian translations [PRO]
Marketing - Furniture / Household Appliances
German term or phrase: Mauerdurchwurf
Radi se o izvedbi Briefkästen
Tatjana Kovačec
Croatia
u zid integrirani poštanski sandučić
Explanation:
"Mauerdurchwurf" opisuje da se pošta nakon ubacivanja nalazi na drugoj strani zida, a ne u nekom zasebnom ormarčiću ili sanduku.
Taj sigurnosni aspekt bih pokušao prevesti opisom odgovarajućih svojstava poštanskog sanduka, znači "ugrađeni/integrirani" ili slično.
Selected response from:

Neven Luetic
Germany
Grading comment
Hvala Neven! o tome se radi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3u zid integrirani poštanski sandučićNeven Luetic
3rozeta za pisma
Lucija Raković


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozeta za pisma


Explanation:
opet odlazimo do područja u kojem njemački detaljnije opisuje razlike od hrvatskog. poštanski sandučići mogu biti ugradbeni, zidni i ini, ali nigdje uvijek su poput ormarića.
u par katalogu pronašla sam ovo
možda ev. uz nekakvu opisnu nadopunu?

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-09-21 07:08:40 GMT)
--------------------------------------------------

molim zanemariti hrpu tipfelera... :)

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2007-09-21 09:05:01 GMT)
--------------------------------------------------

poštanska rozeta
http://www.agroprodukt.com/pro/07.htm


    Reference: http://www.limas.hr/s/shopping/product_details.php?id=308&PH...
    Reference: http://www.dbt.hr/Download/2007/06/27/postanski_ormarici.pdf
Lucija Raković
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 20

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
u zid integrirani poštanski sandučić


Explanation:
"Mauerdurchwurf" opisuje da se pošta nakon ubacivanja nalazi na drugoj strani zida, a ne u nekom zasebnom ormarčiću ili sanduku.
Taj sigurnosni aspekt bih pokušao prevesti opisom odgovarajućih svojstava poštanskog sanduka, znači "ugrađeni/integrirani" ili slično.

Neven Luetic
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala Neven! o tome se radi