KudoZ home » German to Croatian » Government / Politics

Audit

Croatian translation: audit, revizija,nadzor, provjera, inspekcija


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Audit
Croatian translation:audit, revizija,nadzor, provjera, inspekcija
Entered by: Zeljka Spehar

09:29 Oct 24, 2006
German to Croatian translations [PRO]
Government / Politics / Familienpolitik
German term or phrase: Audit
Das Audit Familie & Beruf ist ein Instrument zur besseren Vereinbarkeit von Familie und Beruf und gilt als Vorzeigeprojekt der Familienallianz.
Zeljka Spehar
audit
Explanation:
Mislim da bi to trebala ostaviti u originalu, odnosno audit
http://www.familieundberuf.info/info.htm

audit se i kod nas koristi kao stručni termin (značenje nadzor, inspekcija, pregled)..
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
I ja sam ostavila u orignalu.
Trebala mi je mala potpora, odnosno još jedno mišljenje.
Hvala puno, Tatjana.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4audit
Tatjana Kovačec
3instrument provjere
Tea Boban


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
audit


Explanation:
Mislim da bi to trebala ostaviti u originalu, odnosno audit
http://www.familieundberuf.info/info.htm

audit se i kod nas koristi kao stručni termin (značenje nadzor, inspekcija, pregled)..


Tatjana Kovačec
Croatia
Meets criteria
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
I ja sam ostavila u orignalu.
Trebala mi je mala potpora, odnosno još jedno mišljenje.
Hvala puno, Tatjana.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
instrument provjere


Explanation:
Pretpostavljam da bi to moglo imati veze sa standardom ISO 9000, a rijec je o standardu za organiziranost.

Tea Boban
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4