KudoZ home » German to Croatian » Law: Contract(s)

Kostenaufschlagsmethode

Croatian translation: metoda dodatka na troškove


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kostenaufschlagsmethode
Croatian translation:metoda dodatka na troškove
Entered by: dkalinic

07:09 Mar 8, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Kostenaufschlagsmethode
Die Verrechnung der Beratungs- und Dienstleistungen erfolgt unter Anwendung der Kostenaufschlagsmethode, welche gemäß OECD-Verrechnungspreisrichtlinien eine der drei Standardmethoden darstellt.
dkalinic
metoda dodatka na troškove
Explanation:
njemački se Kostenaufschlagsmethode zna prevoditi sa " cost plus", a na stranicama www.rrif.hr našla sam prijevod za "cost plus" = metoda dodatka na troškove
Selected response from:

Ivana Lambaša
Grading comment
Hvala, Ivana i ujedno se ispričavam na zakašnjeloj ocjeni.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4princip "cost plus"Dijana Tockner Glova
2metoda dodatka na troškove
Ivana Lambaša


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
metoda dodatka na troškove


Explanation:
njemački se Kostenaufschlagsmethode zna prevoditi sa " cost plus", a na stranicama www.rrif.hr našla sam prijevod za "cost plus" = metoda dodatka na troškove


    Reference: http://www.rrif.hr
Ivana Lambaša
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala, Ivana i ujedno se ispričavam na zakašnjeloj ocjeni.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
princip "cost plus"


Explanation:
Ako pojam - princip "cost plus" - potražite na internetu, neće naći puno unosa.
U okviru jednog posla menadžeri, te kolege iz conrollinga i računovodstva koristilu su pojam princip "cost plus", tj. cijenu određuju troškovi na koje se dodaje određeni postotak.

Dijana Tockner Glova
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: Ovo baš i nije u duhu hrvatskoga jezika. :(