KudoZ home » German to Croatian » Law: Contract(s)

Darlehenvertrag

Croatian translation: ugovor o zajmu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Darlehenvertrag
Croatian translation:ugovor o zajmu
Entered by: Tatjana Kovačec

10:40 Apr 21, 2008
German to Croatian translations [Non-PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s)
German term or phrase: Darlehenvertrag
wurde mit D... gewährt...
hatipovic
ugovor o zajmu
Explanation:
www.limun.hr/main.aspx?id=22800&Page= - 19k -

Ugovor o zajmu (engl. loan contract, njem. Darlehenvertrag) je ugovor kojim se zajmodavac obvezuje zajmoprimcu predati određeni iznos novca ili određenu
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1ugovor o zajmu
Tatjana Kovačec
5ugovor o kreditu, kreditni ugovorxxxmarijana1


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ugovor o zajmu


Explanation:
www.limun.hr/main.aspx?id=22800&Page= - 19k -

Ugovor o zajmu (engl. loan contract, njem. Darlehenvertrag) je ugovor kojim se zajmodavac obvezuje zajmoprimcu predati određeni iznos novca ili određenu

Tatjana Kovačec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 63
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic
1 hr

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ugovor o kreditu, kreditni ugovor


Explanation:
rječnik bankovnog i burzovnog nazivlja

treba stajati Darlehensvertrag.

xxxmarijana1
Native speaker of: Native in CroatianCroatian




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (1): Neven Luetic