KudoZ home » German to Croatian » Law (general)

Instruktionsverhandlung

Croatian translation: pripremno ročište


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Instruktionsverhandlung
Croatian translation:pripremno ročište
Entered by: Ivana Zuppa-Baksa

10:51 Feb 9, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Divorce law
German term or phrase: Instruktionsverhandlung
švicarska presuda! Molim da mi pomognu oni koji imaju iskustva sa švicarskim njemačkim. Hvala!
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
pripremno ročište
Explanation:
ako je to "preparatory hearing" iz Kudoz linka u paru njemački-engleski, mislim da bi bilo pripremno ročište
Selected response from:

bonafide1313
Croatia
Grading comment
Slažem se, pripremno ročište za glavnu raspravu!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2pripremno ročištebonafide1313
4pripremanje glavne rasprave
Damir Culjat


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pripremanje glavne rasprave


Explanation:
Vidi http://www.proz.com/kudoz/german_to_english/law_general/1509...


    Reference: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/340319.html
Damir Culjat
Germany
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
pripremno ročište


Explanation:
ako je to "preparatory hearing" iz Kudoz linka u paru njemački-engleski, mislim da bi bilo pripremno ročište


    Reference: http://www.wolftheiss.com/Media/Country_Reports.pdf
bonafide1313
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Slažem se, pripremno ročište za glavnu raspravu!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec: Upravo tako.
1 hr
  -> Hvala, Dubravka!

agree  Kristina Kolic
23 hrs
  -> Hvala, Kristina?