KudoZ home » German to Croatian » Law/Patents

Einleitgenehmigung

Croatian translation: dozvola za ispuštanje otpadnih voda u javni sustav odvodnje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Einleitgenehmigung
Croatian translation:dozvola za ispuštanje otpadnih voda u javni sustav odvodnje
Entered by: Vesna Zivcic

08:10 Mar 22, 2002
German to Croatian translations [PRO]
Law/Patents
German term or phrase: Einleitgenehmigung
Erwirkung der Einleitgenehmigung...
Da li je Einleitgenehmigung - naèelna dozvola ili je to neka druga vrsta dozvole?
xxxvlatka
dozvole za ispuštanje otpadnih voda u javni sustav odvodnje
Explanation:
Nije mi poznat širi kontekst (gradilište možda?), ali evo i mojeg prijedloga:

ishođenje dozvole za ispuštanje otpadnih voda u javni sustav odvodnje



npr. iz prijevoda koji sam nedavno imala: Otpadne vode poduzeća u količini od 147 m3/dan ili 52975 m3/godinu ispuštaju se u javni sustav odvodnje grada xy odakle putem ispusta 6 dospjevaju u rijeku yz


Google uglavnom pokazuje termin u sljedećem kontekstu:

Es muß eine Einleitgenehmigung
der zuständigen Behörden für die Ableitung der Abwässer vorliegen.



--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-23 06:37:51 (GMT)
--------------------------------------------------

InfoOffice
... entstehen und wohin die Abwässer eingeleitet werden sollen. Unter Umständen ist eine Einleitgenehmigung erforderlich (siehe Erläuterung18). ...

www.umwelt.saarland.de/7939.htm



... Die Schadstofffrachten im Abwasser liegen unterhalb der Grenzwerte der Einleitgenehmigung.
Die durchgeführten Maßnah- men des Energiekonzepts und an- dere ...
www.ava-beratung.de/download/kludi.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-23 08:36:29 (GMT)
--------------------------------------------------

Hm! Nekako mi je promaklo - u odgovoru treba stajati jednina DOZVOLA za ispuštanje otpadnih voda...
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Mislim da je to ispravno, radi se o potencijalnom gradilištu iz područja hidrogradnje.
Puno hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5načelna dozvoladkalinic
4 +1dozvole za ispuštanje otpadnih voda u javni sustav odvodnje
Vesna Zivcic
4da to je načelna ili uvodna dozvola
Sladjana Stojanovic


  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
da to je načelna ili uvodna dozvola


Explanation:
uvodno odobrenje - uvodna dozvolča
Nadam se da će ti ovo pomoći

Sladjana Stojanovic
Serbia and Montenegro

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Vesna Zivcic: dozvola za što?
2 days10 hrs

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dozvole za ispuštanje otpadnih voda u javni sustav odvodnje


Explanation:
Nije mi poznat širi kontekst (gradilište možda?), ali evo i mojeg prijedloga:

ishođenje dozvole za ispuštanje otpadnih voda u javni sustav odvodnje



npr. iz prijevoda koji sam nedavno imala: Otpadne vode poduzeća u količini od 147 m3/dan ili 52975 m3/godinu ispuštaju se u javni sustav odvodnje grada xy odakle putem ispusta 6 dospjevaju u rijeku yz


Google uglavnom pokazuje termin u sljedećem kontekstu:

Es muß eine Einleitgenehmigung
der zuständigen Behörden für die Ableitung der Abwässer vorliegen.



--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-23 06:37:51 (GMT)
--------------------------------------------------

InfoOffice
... entstehen und wohin die Abwässer eingeleitet werden sollen. Unter Umständen ist eine Einleitgenehmigung erforderlich (siehe Erläuterung18). ...

www.umwelt.saarland.de/7939.htm



... Die Schadstofffrachten im Abwasser liegen unterhalb der Grenzwerte der Einleitgenehmigung.
Die durchgeführten Maßnah- men des Energiekonzepts und an- dere ...
www.ava-beratung.de/download/kludi.pdf


--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-23 08:36:29 (GMT)
--------------------------------------------------

Hm! Nekako mi je promaklo - u odgovoru treba stajati jednina DOZVOLA za ispuštanje otpadnih voda...


    Reference: http://www.kravag.de/kuss/fibel/kap3_5.htm
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 453
Grading comment
Mislim da je to ispravno, radi se o potencijalnom gradilištu iz područja hidrogradnje.
Puno hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: naravno, potpuno sam zaboravio na slovenski gdje Einleitgenehmigung znaèi "dovoljenje za izpušèanje odpadnih voda...
1 day15 hrs

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
načelna dozvola


Explanation:
Muttersprachler

--------------------------------------------------
Note added at 2002-03-24 12:00:59 (GMT)
--------------------------------------------------

Sorry, nakon pregleda prijašnjih prijevoda, riječ sam našao samo u kontekstu zaštite okoliša. Tamo znači \"dozvola za ispuštanje otpadnih voda\"

dkalinic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 326