KudoZ home » German to Croatian » Marketing

Hautfreundlichkeit und Sicherheit in einem

Croatian translation: ugoda na koži i sigurnost u jednom potezu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Hautfreundlichkeit und Sicherheit in einem
Croatian translation:ugoda na koži i sigurnost u jednom potezu
Entered by: gmacecev

13:35 Jul 1, 2003
German to Croatian translations [Non-PRO]
Marketing / pelene
German term or phrase: Hautfreundlichkeit und Sicherheit in einem
treba da zvuči "griffig"

moja beta-varijanta za sada glasi:

istovremena sigurnost i prijatan osjećaj na koži

radi se o materijalu za inkontinenciju (pampers za odrasle)

unapred hvala na konstruktivnim predlozima
Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
ugoda na koži i sigurnost u jednom potezu
Explanation:
Ovo mi zvuči dobro za reklamu!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-01 15:45:56 (GMT)
--------------------------------------------------

...ili \"ugoda za kožu i sigurnost u jednom potezu\"
Selected response from:

gmacecev
Croatia
Grading comment
hvala i meni ovo najinteresantnije zvuci
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3koži ugodno i sigurno
Gordana Podvezanec
5 +1ugoda na koži i sigurnost u jednom potezugmacecev
3spoj sigurnosti i ugodnosti
Vesna Zivcic


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
koži ugodno i sigurno


Explanation:
ugodno i sirugno za kožu

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-01 15:29:50 (GMT)
--------------------------------------------------

ugodno i sigurno za kožu

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-01 18:50:54 (GMT)
--------------------------------------------------

istovremeno ugodno i sigurno za kožu
ujedno...


    Reference: http://www.simbex.hr/index.html
Gordana Podvezanec
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SlovenianSlovenian
PRO pts in pair: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  alz: UGODNOO I SIGURNO : jednostavno a jasno
6 hrs
  -> hvala

agree  Сергей Лузан
14 hrs
  -> HVALA

agree  dkalinic: ugodno i sigurno
1 day1 hr
  -> hvala

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ugoda na koži i sigurnost u jednom potezu


Explanation:
Ovo mi zvuči dobro za reklamu!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-01 15:45:56 (GMT)
--------------------------------------------------

...ili \"ugoda za kožu i sigurnost u jednom potezu\"

gmacecev
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 31
Grading comment
hvala i meni ovo najinteresantnije zvuci

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Zebec
1 min
  -> Vrlo sam Vam zahvalna!

17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spoj sigurnosti i ugodnosti


Explanation:
spoj sigurnosti i ugodnosti pri nošenju

sigurnost kombinirana s udobnošću

MfG

Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 453