KudoZ home » German to Croatian » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

Click-Verbindung

Croatian translation: klik sustav spajanja


13:57 Apr 9, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / Laminate
German term or phrase: Click-Verbindung
Einfachste Verlegung mit Click-Verbindung

Radi se o postavljanju laminata. Prevela sam : vrlo jednostavno postavljanje s "click" vezom ali ne znam je li ima neki stručni izraz za to
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
Croatian translation:klik sustav spajanja
Explanation:
postoje više varijanti, klik-klak je malo umgspr.

1. klik sustav spajanja (bez lijepljenja)
www.atrij-tepihstudio.hr/content/view/18/33/ - 23k
www.alpod-europod.hr/miniweb/novosti.asp?ItemID=163&cid=59 - 29k -
2. klik tehnologija spajanja
www.europaneli.hr/pstr/p05laminat.html - 52k -
3. klik sustav postavljanja (laminata)
www.uredidom.com/.../TOPTEMA/TOPTEMA0207/TOPTEMA0207Detalji... - 76k -

a laminat je klik laminat
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2klik sustav spajanja
Tatjana Kovačec
3klik-klak
Kristina Kolic


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
klik-klak


Explanation:
Imaš zapravo dvije vrste laminata, onaj koji se lijepi i ovaj klik-klak. I mislim da svatko danas zna što je taj klik-klak.

Pa bi se stoga moglo reći nešto tipa: vrlo jednostavno klik-klak postavljanje ili klik-klak montaža

"Postavljamo laminate u stambenim i poslovnim prostorima (klik-klak, laminati sa ljepilom) uz obavezno prethodno izravnavanje površina."http://www.pejic-gradnja.hr/Index_files/page0001.htm


"Ono što bih sada želio promijeniti to je laminat na podu te umjesto njega staviti parket (gotovi - klik klak montaža)"
http://www.jutarnji.hr/nekretnine/uredjenje_interijera/clana...



Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  dkalinic: klik-klak je razgovorno, standardni izraz je navela Tatjana.
21 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
klik sustav spajanja


Explanation:
postoje više varijanti, klik-klak je malo umgspr.

1. klik sustav spajanja (bez lijepljenja)
www.atrij-tepihstudio.hr/content/view/18/33/ - 23k
www.alpod-europod.hr/miniweb/novosti.asp?ItemID=163&cid=59 - 29k -
2. klik tehnologija spajanja
www.europaneli.hr/pstr/p05laminat.html - 52k -
3. klik sustav postavljanja (laminata)
www.uredidom.com/.../TOPTEMA/TOPTEMA0207/TOPTEMA0207Detalji... - 76k -

a laminat je klik laminat

Tatjana Kovačec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec
4 hrs

agree  dkalinic
17 hrs