KudoZ home » German to Croatian » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

Landhausdiele

Croatian translation: rustikalni pod


15:38 Apr 9, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / Wood
German term or phrase: Landhausdiele
Radi li se ovdje o podnim daskama za ladanjske kuće?
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
Croatian translation:rustikalni pod
Explanation:
objašnjenje kod "Landhasueffekt"
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3seljački pod
Lucija Raković
3 +1brodski pod
Kristina Kolic
2rustikalni pod
alz


Discussion entries: 1





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
brodski pod


Explanation:
To bi trebalo biti "brodski pod". Pogledaj slike:

http://www.bloemker-parkett.de/images/logo_top/birke_landhau...
http://www.bloemker-parkett.de/images/logo_top/kiefer_landha...
http://www.bloemker-parkett.de/images/logo_top/kiefer2_landh...

http://www.bloemker-parkett.de/landhausdiele.htm
http://www.toploc.de/60.0.html

http://www.parket-sarcevic.hr/parket/masivni-parketi/?brodsk...
http://www.drvo-trgovina.hr/lamperija_brodski_pod.htm


Kristina Kolic
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sazo
2 mins
  -> Hvala!

neutral  dkalinic: To nije brodski pod, brodski pod ima uže letvice
19 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
rustikalni pod


Explanation:
objašnjenje kod "Landhasueffekt"

alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 8

56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
seljački pod


Explanation:
vjerovali ili ne, ali ovo je seljački pod. nedavno sam imala prijevod na sličnu temu i namučila se oko ovog pojma. ugl, za razliku od brodskog poda koji ima uže letvice, seljački je napravljen od puno širih dasaka i liči na starinske, seljačke podove

http://e-drvo.com/hr74seljackipod.html
http://www.forum.hr/showthread.php?t=190771
http://www.korak.com.hr/ispis_pos_vise.php?id_pos=24
http://www.ponuda.com/v4/v4_kataloziArtiklDetalji.asp?ID=293...
http://www.webgradnja.hr/specifikacije/podovi/

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-04-09 16:44:16 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.interdompaneli.hr/cgi/cat.php?mc=10

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-04-10 07:03:27 GMT)
--------------------------------------------------

postoji i varijanta seoski pod, ali očito puno rjeđe jer ima daleko manje referenci:
http://www.mnovine.hr/index.php?option=com_content&task=view...
http://www.drvo-namjestaj.hr/default.asp?akcija=6&id=32
http://www.korak.com.hr/ispis_pos_vise.php?id_pos=92
(to su zapravo tekstovi koji svi upućuju na jednu firmu dakle, zapravo samo jedna referenca za jezično rješenje)
i jedan forum
http://groups.google.hr/group/hr.rec.samogradnja/browse_thre...
na kojem opet upućuju na seljački

Lucija Raković
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: Da, to je to.
19 hrs
  -> Hvala, Davore!

agree  Tatjana Kovačec: Sve se to radi o vrstama laminata; vidi http://www.debowa-shop.de/epages/61489775.sf/de_DE/?ObjectPa...
23 hrs

agree  Kornelija Halkic
1175 days