KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

Verfahrdrehzahl

Croatian translation: nazivni broj okretaja motora


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Verfahrdrehzahl
Croatian translation:nazivni broj okretaja motora

05:40 Aug 7, 2006
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Verfahrdrehzahl
Stellen Sie Parameter P302 Maximaldrehzahl 1 ca. 10 % über der maximal eingestellten Verfahrdrehzahl ein.
dkalinic
nazivni broj okretaja motora
Explanation:
http://sew-eurodrive.de/download/pdf/09223401.pdf
Našla sam nešto pod gore navedenom stranicom, na str. 58 da je Verfahrdrehzahl = Motornenndrehzahl
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Tatjana, zahvaljujem To može biti upravo to, ali se hrvatski zastupnik moga klijenta složio s manipulativnim brojem okretaja.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3nazivni broj okretaja motora
Tatjana Kovačec
2radni broj obrtajaarsenates


Discussion entries: 1





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
radni broj obrtaja


Explanation:
pomaže li Vam to?

arsenates
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Nažalost ne, jer se za radni broj okretaja koristi Betriebsdrehzahl.


2 days9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nazivni broj okretaja motora


Explanation:
http://sew-eurodrive.de/download/pdf/09223401.pdf
Našla sam nešto pod gore navedenom stranicom, na str. 58 da je Verfahrdrehzahl = Motornenndrehzahl


Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 594
Grading comment
Tatjana, zahvaljujem To može biti upravo to, ali se hrvatski zastupnik moga klijenta složio s manipulativnim brojem okretaja.