KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

Kesselkreispumpe

Croatian translation: cirkulacijska/cirkulaciona pumpa kotla


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kesselkreispumpe
Croatian translation:cirkulacijska/cirkulaciona pumpa kotla
Entered by: Ana Kardum

14:17 Aug 7, 2006
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Strojevi
German term or phrase: Kesselkreispumpe
Fehlende Ansteuerung der Kesselkreispumpe
Ana Kardum
Croatia
cirkulacijska/cirkulaciona pumpa kotla
Explanation:
eng. boiler circulating pump
web.math.hr/~igaly/EH43/EH35.htm



Ana, jedino nisam sicher da li se ovo Kessel- može odnositi i na bojler, to bi se trebalo vidjeti iz konteksta, ako može, onda bi mogla biti i cirkulaciona pumpa bojlera (možda?), vidi
www.oroklima.hr/uploadedfiles/pdf/995446.pdf?PHPSESSID=bf2e...
www.emos.hr/html/odkBitherm.htm

Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4cirkulacijska/cirkulaciona pumpa kotla
Tatjana Kovačec
3cirkulacijska pumpaarsenates


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
cirkulacijska pumpa


Explanation:
.


    Reference: http://www.masmedia.hr/p_casopis.asp?id_novosti=628&id_proje...
arsenates
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cirkulacijska/cirkulaciona pumpa kotla


Explanation:
eng. boiler circulating pump
web.math.hr/~igaly/EH43/EH35.htm



Ana, jedino nisam sicher da li se ovo Kessel- može odnositi i na bojler, to bi se trebalo vidjeti iz konteksta, ako može, onda bi mogla biti i cirkulaciona pumpa bojlera (možda?), vidi
www.oroklima.hr/uploadedfiles/pdf/995446.pdf?PHPSESSID=bf2e...
www.emos.hr/html/odkBitherm.htm



Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 594
Grading comment
Hvala!