KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

Standheizung/Stillstandheizung

Croatian translation: grijanje vozila u mirovanju


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Standheizung/Stillstandheizung
Croatian translation:grijanje vozila u mirovanju
Entered by: tascha

11:16 Oct 20, 2006
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Standheizung/Stillstandheizung
bez konteksta
HVALA
tascha
grijanje vozila u mirovanju
Explanation:
www.autozubak.hr/fc/treca.php?id=38078 - 23k

odnosno grijanje bilo kojeg stroja u mirovanju
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1grijanje vozila u mirovanju
Tatjana Kovačec
5stacionarno grijanje, dodatno grijanjegogoya


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
grijanje vozila u mirovanju


Explanation:
www.autozubak.hr/fc/treca.php?id=38078 - 23k

odnosno grijanje bilo kojeg stroja u mirovanju

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 594
Grading comment
Hvala

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Martina Culin
1 hr

1268 days   confidence: Answerer confidence 5/5
stacionarno grijanje, dodatno grijanje


Explanation:
dodatno grijanje unutarnjeg prostora vozila (putničkog prostora) i pri zaustavljenom vozilu. Toplina za zagrijavanje nastaje izgaranjem goriva u plameniku s ventilatorom.

Example sentence(s):
  • Standheizung ist eine Zusatzhezung, die bei abgestelltem Motor für die Erwarmung des Innenraums sorgt ...
gogoya
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian