KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

Ausschieben

Croatian translation: izbaciti


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ausschieben
Croatian translation:izbaciti
Entered by: Ana Kardum

12:53 Sep 18, 2007
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / pogon za rezanje ploča - pila
German term or phrase: Ausschieben
Innerhalb eines Schnittplans kann diese Funktion einzeln gesetzt werden. Sobald die Schnittzeile erreicht wird, wird das Material ausgeschoben.
Ana Kardum
Croatia
izbaciti
Explanation:
ne "izbacivanje" kao greška nego, pretpostavljam da je to neki CNC stroj koji samostalno uzima i izbacuje van materijal za obradu...
Selected response from:

iNekic
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3izbaciti
iNekic
5izguratiBorisB


  

Answers


51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
izbaciti


Explanation:
ne "izbacivanje" kao greška nego, pretpostavljam da je to neki CNC stroj koji samostalno uzima i izbacuje van materijal za obradu...


iNekic
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 56
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic: To je pravo značenje pojma u Aninom kontekstu.
22 mins
  -> Hvala, Davore.

agree  Aleksandar Medić: Ausschubposition: Der hier eingegebene Wert gibt die Ausschubposition des Breitenanschlags an. (Ausschieben von Resten, Elementen oder Streifen) – http://www.ist.at/download.php?path=Download/Manuals/Softwar...
30 mins
  -> Thx.

agree  Kristina Kolic
8 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
izgurati


Explanation:
Pošto je "schieben" -> "gurati" ja bih rekao izgurati, ali može i izbaciti.

BorisB
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 28