KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

Niederhaltebuegel

Croatian translation: potisna poluga


19:11 Jan 15, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Packer - Leimgeraet
German term or phrase: Niederhaltebuegel
Magnetschalter
Niederhaltebügel ist unten.
hatipovic
Croatian translation:potisna poluga
Explanation:
Buegel je poluga
Selected response from:

BorisB
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5potisna polugaBorisB
3pritisni stremen
Tatjana Kovačec


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pritisni stremen


Explanation:
Radi se o pritisnom stremenu, odnosno dijelu stroja koji pritišće npr. prireze prema dolje
(fr. je étrier de pression, pression u smislu pritisni, eng. mislim hold-down...).

Ovo je samo prijedlog, može biti i pritiskivač....

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 594

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
potisna poluga


Explanation:
Buegel je poluga

BorisB
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 28
Grading comment
Hvala!