KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

Zuschnittmagazin

Croatian translation: spremnik za prirez/prireze


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zuschnittmagazin
Croatian translation:spremnik za prirez/prireze
Entered by: Tatjana Kovačec

19:14 Jan 15, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Packer - Leimgeraet
German term or phrase: Zuschnittmagazin
Lichttaster Minimum
im Zuschnittmagazin
hatipovic
spremnik za prirez/prireze
Explanation:
Zuschnitt- se odnosi na npr. Kartonzuschnitt, što se na hrvatski kaže kartonski prirez u tehnologiji stroja za pakiranje.
(eng. carton blank); vidi:
www.dict.cc/german-english/Kartonzuschnitt.html - 8k -

kopack.hr/pdf/mks91.pdf
www.poslovniforum.hr/web/web_katalog_izvod/imenik_pregled_a... - 143k
www.ambalaza.hr/db_casopis/?inc=clanak&id=1059&PHPSESSID=e8... - 56k -

Za ovo magazin nisam sigurna u točan izraz, ali možete izabrati što Vam se više sviđa
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4šaržer za prirezekrtko
4spremnik za prirez/prireze
Tatjana Kovačec


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
spremnik za prirez/prireze


Explanation:
Zuschnitt- se odnosi na npr. Kartonzuschnitt, što se na hrvatski kaže kartonski prirez u tehnologiji stroja za pakiranje.
(eng. carton blank); vidi:
www.dict.cc/german-english/Kartonzuschnitt.html - 8k -

kopack.hr/pdf/mks91.pdf
www.poslovniforum.hr/web/web_katalog_izvod/imenik_pregled_a... - 143k
www.ambalaza.hr/db_casopis/?inc=clanak&id=1059&PHPSESSID=e8... - 56k -

Za ovo magazin nisam sigurna u točan izraz, ali možete izabrati što Vam se više sviđa

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 594
Grading comment
Hvala!

7 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
šaržer za prireze


Explanation:
Pozdrav...

http://www.kopack.hr/stranica.php?idmenu=44&idpodlink=31&lan...

krtko
China
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8