KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

Stapelhub

Croatian translation: podizač kupa (papira)


15:04 Jan 17, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Leimgeraet Packer
German term or phrase: Stapelhub
Laufüberwachung: Stapelhub fährt nicht zur Freifahrposition
Laufüberwachung: Stapelhub fährt nicht zur 3. Lage
Laufüberwachung: Stapelhub fährt nicht zur 2. Lage
Laufüberwachung: Stapelhub fährt nicht zur 1. Lage
hatipovic
Croatian translation:podizač kupa (papira)
Explanation:
mislim da se radi o Stapelhubeinrichtung, eng. pile/stack(s) lifting device (ili nešto slično), a to je uređaj koji podiže kup/hrpu (stapel ) npr. kartonskog prireza.....

http://www.freepatentsonline.com/EP0584772.html

Za Hub je dobar, i točan izraz "kup" papira, vidi
www.ambalaza.hr/db_casopis2/?inc=clanak&id=281&PHPSESSID=b7... - 53k -

Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2podizač kupa (papira)
Tatjana Kovačec
3Pomični stol za ulaganjekrtko


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
podizač kupa (papira)


Explanation:
mislim da se radi o Stapelhubeinrichtung, eng. pile/stack(s) lifting device (ili nešto slično), a to je uređaj koji podiže kup/hrpu (stapel ) npr. kartonskog prireza.....

http://www.freepatentsonline.com/EP0584772.html

Za Hub je dobar, i točan izraz "kup" papira, vidi
www.ambalaza.hr/db_casopis2/?inc=clanak&id=281&PHPSESSID=b7... - 53k -



Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 594
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic
3 hrs
  -> hvala Kristina!

agree  sazo
20 hrs
  -> Hvala!

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Pomični stol za ulaganje


Explanation:
Pozdrav...
Na tiskarskim strojevima se to zove pomični stol za ulaganje (cijela stvar se inače zove ulagaći aparat)... leži na lancima koji arke (paletu) dižu do ulagačkog dijela...
ne razumijem se baš u pakerice, pa eto samo kao prijedlog...


krtko
China
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8