KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

axialrolle

Croatian translation: aksijalni valjni ležaj


21:39 Mar 6, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: axialrolle
Die Laufrollen und die Axialrolle kontrollieren.
Rdi se o odžavanju stroja. Hvala!
Tanja Kolman
Croatian translation:aksijalni valjni ležaj
Explanation:
Mislim da je ovo trebalo biti točno. prvo sam mislila da se radi o valjku, ali pretpostavljam da ovaj izraz to pokriva.
Na njemačkoj se često susreće Radial- und Axialrolle, a na hrvatskom imamo radijalni i aksijalni valjni ležajevi.
Ovo što je kolega napisao da je eng. axial bearing je ok.

www.mzos.hr/svibor/2/08/162/rad_h.htm - 196k
www.fsb.hr/NewsUpload/12_07_2006_5759_DOKTORAT-KOSTELAC-MIL... -

Laufrolle su klizni:
www.unist.hr/.../Fakultet_elektrotehnike_strojarstva_brodog... -
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1aksijalni valjni ležaj
Tatjana Kovačec
4aksijalni kotrljajni ležaj
Mico
4aksijalni ležajAleksandar Medić


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aksijalni ležaj


Explanation:
Axialrolle = axial bearing = aksijalni ležaj

njemački:
Einfache Justage der Axialrolle:
- Exzenterbolze mit Axialrolle drehen (Bolzen hat fünf Stellpositionen)
engleski:
Easy adjusting of the axial bearing:
- turn eccentric bolt with axial bearing (bolt has five positions)
http://www.alfatec.biz/de/komp/pdf/KK_106_S24.pdf

US
Axial Bearings fixed (PR)
D
Axialrollen fest (PR)

US
Axial Bearings eccentric adjustable (PR)
D
Axialrollen über Exzenter justierbar (PR)

US
Jumbo Combined Bearing - Axial Bearing eccentric adjustable
D
Jumbo-Kombirollen - Axialrolle über Exzenter justierbar
http://www.part-solutions.com/catalog_pdf/winkel.pdf

Prema smjeru djelovanja vanjskih sila, ležajevi mogu biti: (a) aksijalni ili uzdužni (aksijalno opterećeni – preuzimaju aksijalne sile, tj. sile koje djeluju u smjeru osi ležaja, axial bearings);
http://www.ina.hr/UserDocsImages/pdf/Naftni-rjecnik-peric.pd...

Bačvasti aksijalni ležajevi
Igličasti aksijalni ležajevi
Cilindrično valjkasti aksijalni ležajevi
Kuglični aksijalni ležajevi
http://www.metaliksteel.co.yu/proizvodi.html

isto to na engleskom:

Barrel-shaped axial bearings
Needle axial bearings
Cylindrical axial bearings
Ball axial bearings
http://www.metaliksteel.co.yu/products.html

Aksijalni kuglični ležajevi se proizvode kao jednostrano nosivi i kao dvostrano nosivi.
http://www.set-bjelovar.hr/detalj.asp?id=12

9.1.6 Aksijalni (uporni) ležaj
Vratila mnogih strojeva i uređaja opterećena su značajnim uzdužnim silama, koje moraju preuzeti aksijalni ležajevi.
http://www.fesb.hr/~spodrug/Elementi-640-predavanja/Predavan...

Aleksandar Medić
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 36

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
aksijalni valjni ležaj


Explanation:
Mislim da je ovo trebalo biti točno. prvo sam mislila da se radi o valjku, ali pretpostavljam da ovaj izraz to pokriva.
Na njemačkoj se često susreće Radial- und Axialrolle, a na hrvatskom imamo radijalni i aksijalni valjni ležajevi.
Ovo što je kolega napisao da je eng. axial bearing je ok.

www.mzos.hr/svibor/2/08/162/rad_h.htm - 196k
www.fsb.hr/NewsUpload/12_07_2006_5759_DOKTORAT-KOSTELAC-MIL... -

Laufrolle su klizni:
www.unist.hr/.../Fakultet_elektrotehnike_strojarstva_brodog... -

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 594
Grading comment
Hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
4 hrs
  -> Hvala Davore!

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aksijalni kotrljajni ležaj


Explanation:
valjni ležaji (u obliku valjka) su uži pojam od kotrljajnih koji mogu biti i kuglični

http://hr.exportpages.com/fdata5/616357/1/data.html

--------------------------------------------------
Note added at 13 h (2008-03-07 10:44:28 GMT)
--------------------------------------------------

Upravo sam video da su valjni isto što i kotrljajni, tako da ne stoji moja primjedba u vezi prethodnog odgovora

Mico
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4