KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

Brennluftgebläse

Croatian translation: ventilator zraka za izgaranje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Brennluftgebläse
Croatian translation:ventilator zraka za izgaranje
Entered by: Tatjana Kovačec

20:03 Mar 7, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Brennluftgebläse
Bez konteksta
Hvala
tascha
ventilator zraka za izgaranje
Explanation:
Možda ovako:
www.zapadstan.hr/2007/plamenici.htm - 12k -
www.dziv.hr/MKP7/ipc7/cf23l.htm - 15k
www.hkaig.hr/uploadfiles/ris_pics/pdf/Stanje europske i hrv...
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
hvala
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ventilator zraka za izgaranje
Tatjana Kovačec
3ventilator/puhalo zraka koji nastaje izgaranjem
Ivana Kahle


  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ventilator/puhalo zraka koji nastaje izgaranjem


Explanation:
Evo prijevoda na druge jezike:
Brennluftgebläse
combustion blower
ventilateur d'air de combustion
ventola aria combustibile

Ivana Kahle
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 92

1 day19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ventilator zraka za izgaranje


Explanation:
Možda ovako:
www.zapadstan.hr/2007/plamenici.htm - 12k -
www.dziv.hr/MKP7/ipc7/cf23l.htm - 15k
www.hkaig.hr/uploadfiles/ris_pics/pdf/Stanje europske i hrv...

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 594
Grading comment
hvala