KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

vielseitige Klimareglern

Croatian translation: višestruko primjenjivi regulatori klime


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:vielseitige Klimaregler
Croatian translation:višestruko primjenjivi regulatori klime
Entered by: sazo

20:25 Mar 9, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / Klimaanlage
German term or phrase: vielseitige Klimareglern
Bei der Klimasteuerung garantieren wir mit unseren vielseitigen Klimareglern für alle Lüftungsarten optimale Bedingungen im Geflügelstall.
sazo
Croatia
višestruko primjenjivi regulatori klime
Explanation:
ja pretpostavljam da se vielseitig odnosi na višestruko primjenjive, višenamjenske........

www.gt-trade.hr/proiz/bento01.htm - 30k
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4višestruko primjenjivi regulatori klime
Tatjana Kovačec
4višestruki regulatori klimeVanja R B


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
višestruki regulatori klime


Explanation:
-

Vanja R B
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
višestruko primjenjivi regulatori klime


Explanation:
ja pretpostavljam da se vielseitig odnosi na višestruko primjenjive, višenamjenske........

www.gt-trade.hr/proiz/bento01.htm - 30k


Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 594
Grading comment
Hvala.