KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

Naturstall- und Schwerkraftlüftung

Croatian translation: prirodna i gravitacijska ventilacija staje


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Naturstall- und Schwerkraftlüftung
Croatian translation:prirodna i gravitacijska ventilacija staje
Entered by: sazo

20:44 Mar 9, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Naturstall- und Schwerkraftlüftung
Jedini kontekst koji imam.
sazo
Croatia
prirodna i gravitacijska ventilacija staje
Explanation:
Možda bi moglo i ovako:
www.hlede.net/studentski_radovi/zoohigijena/mikroklima-okol... - 134k -
www.hlede.net/studentski_radovi/zoohigijena/GOVEDARSTVO.htm - 85k -
www.argus-sb.hr/Docs/Prirucnik_za_tovljace.doc - Slične stranice
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Tko zna, zna...Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2prirodna i gravitacijska ventilacija staje
Tatjana Kovačec
3prirodno provjetravanje otvorenih peradarnikaTanja Kolman
3prirodno prozračivanje staje i prozračivanje gravitacijom
Dubravka Hrastovec


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prirodno prozračivanje staje i prozračivanje gravitacijom


Explanation:
Ne znam kako bolje prevesti Schwerkraftlüftung. Ono se temelji na podtlaku, kao što je ovdje opisano:

"Die Hühner brauchen konstant trockene relativ "kühle" Luft, und das funktioniert sehr gut mit der natürlichen Schwerkraftlüftung. Sie ist die "normale" freie Lüftung, durch Fenster, Türen, Lüftungsschächte, sowie Lüftungslöcher und der Trauf-Firstöffnungen. Sie beruht auf der Sogwirkung, also auf Unterdruck. Die Funktionsweise der Schwerkraftlüftung wird begünstigt durch die Körperwärme der Hühner, die auf Grund der geringeren Dichte, der wärmeren "leichteren" Luft, im Stall zur Decke steigt. Die dadurch im Stall nachrückende "schwerere" kältere Luft wird durch die Lufteingänge nachgesogen und fällt anschließend zum Boden."



    Reference: http://www.huehner-info.de/infos/stall_lueftung.htm
Dubravka Hrastovec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 36

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prirodno provjetravanje otvorenih peradarnika


Explanation:
Die Hühner brauchen konstant trockene relativ "kühle" Luft, und das funktioniert sehr gut mit der natürlichen Schwerkraftlüftung. Sie ist die "normale" freie Lüftung, durch Fenster, Türen, Lüftungsschächte, sowie Lüftungslöcher und der Trauf-Firstöffnungen. Sie beruht auf der Sogwirkung, also auf Unterdruck. Die Funktionsweise der Schwerkraftlüftung wird begünstigt durch die Körperwärme der Hühner, die auf Grund der geringeren Dichte, der wärmeren "leichteren" Luft, im Stall zur Decke steigt. Die dadurch im Stall nachrückende "schwerere" kältere Luft wird durch die Lufteingänge nachgesogen und fällt anschließend zum Boden.
Der Naturstall wird auch Louisianastall gennant.

Moj prijedlog je nešto u smislu "prirodno provjetravanje (i regeneracija zraka) otvorenih peradarnika (cirkulacijom)".


    Reference: http://www.rab.hr/pdf/Prostorni%20Plan.pdf
Tanja Kolman
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
prirodna i gravitacijska ventilacija staje


Explanation:
Možda bi moglo i ovako:
www.hlede.net/studentski_radovi/zoohigijena/mikroklima-okol... - 134k -
www.hlede.net/studentski_radovi/zoohigijena/GOVEDARSTVO.htm - 85k -
www.argus-sb.hr/Docs/Prirucnik_za_tovljace.doc - Slične stranice

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 594
Grading comment
Tko zna, zna...Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Hrastovec: T., meni se tvoje rješenje puno više sviđa od mog vlastitog. Vidi se da nisi imala radni vikend. :-D
2 hrs
  -> Fakat je bio neradni i presretna sam zbog toga;-)) Ali zato ću danas bdjeti

agree  Kristina Kolic
10 hrs