KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

Zuführförderschnecke

Croatian translation: dovodni pužni transporter


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zuführförderschnecke
Croatian translation:dovodni pužni transporter
Entered by: sazo

16:53 Feb 21, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Zuführförderschnecke
Prevodi li se to kao pužni transporter?
sazo
Croatia
dovodni pužni transporter
Explanation:
Da, ali onda 'dovodni pužni transporter'.
Selected response from:

Damir Culjat
Germany
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5dovodna transportna spirala/helikoida / spiralna pužnica
Sandra Milosavljevic-Rothe
4 +1dovodni pužni transporter
Damir Culjat


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
dovodni pužni transporter


Explanation:
Da, ali onda 'dovodni pužni transporter'.

Damir Culjat
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  dkalinic
2 days31 mins

2 days6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
dovodna transportna spirala/helikoida / spiralna pužnica


Explanation:
može naravno i puž ili pužnica (vidi link), ali nailazila sam i na druge verzije:

spiralni transporter
transportna spirala

... a za one što vole da zvuče posebno akademski može i helikoidni ili helikoidalni transporter

--------------------------------------------------
Note added at 2 days7 hrs (2009-02-24 00:00:26 GMT)
--------------------------------------------------

umalo zaboravih pužnu zavojnicu... može i tako... ko voli :)


    Reference: http://www.tehnopan.com/spirale_puznice.html
Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 83