KudoZ home » German to Croatian » Medical (general)

Wachstumsfuge

Croatian translation: epifizna pukotina


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Wachstumsfuge
Croatian translation:epifizna pukotina
Entered by: dkalinic

04:55 Aug 3, 2006
German to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: Wachstumsfuge
Die mitgebrachte Röntgenaufnahme zeigt eine gerade noch offene Wachstumsfuge, jedoch mit zuwenig Wachstumspotenz für eine Lenkung über eine Epiphyseodese.
dkalinic
epifizna pukotina
Explanation:
flexicon.doccheck.com/Wachstumsfuge?PHPSESSID=1fcd9ef5d7714d1a3
www.uni-mainz.de/FB/Medizin/Anatomie/workshop/Vokabular/5.h...

Davore, prema gore navedenim stranicama, engl. prijevod Wachstumsfuge je epiphyseal line / epiphyseal gap, a
prema medicinskom englesko-hrvatskom rječniku od ŠK to je epifizna linija, odnosno više se spominje epifizna pukotina što bi odgovaralo tvojem prijevodu da je epifizna pukotina još otvorena

www.kbsplit.hr/hpps-2004/17.pdf
www.blog.hr/print/?id=1620809697 - 7k - Slične Stranice (znam da nije mjerodavno, ali ipak)

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2006-08-03 11:23:38 GMT)
--------------------------------------------------

odnosno našla sam i epifizna pukotina rasta
www.medicina.hr/clanci/prijelom_kosti.htm
www.medicina.hr/rjecnik/g-pojam.htm
www.medicina.hr/studenti/download/fizikalna_medicina.pdf
zatvaranje epifiznih pukotina
www.mef.hr/studenti/edukacija/handouts/3.godina/LLamot_Pato... -
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Hvala, Tatjana. Isti odgovor sam dobio i od kolege koji radi u poliklinici za ortopediju u Klagenfurtu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5epifizna pukotina
Tatjana Kovačec
5ploča rasta ili epifizna pločaarsenates


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
ploča rasta ili epifizna ploča


Explanation:
Epifiza (epiphysis) je dio kosti smješten na krajevima dugih kostiju koji je u embrionalno doba građen od hrskavice, da bi nakon toga okoštao, a nakon adolescencije se zatvaraju ploče rasta.
Hrskavica između epifize i dijafize naziva se epifiznom pločom, lamina epiphysialis, ili pločom rasta.


    Reference: http://www.mef.hr/Patologija/ch_26/kw_26.html
    Reference: http://www.mef.hr/katedre/anatom/anatom/download/Sys_skel.ht...
arsenates
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
epifizna pukotina


Explanation:
flexicon.doccheck.com/Wachstumsfuge?PHPSESSID=1fcd9ef5d7714d1a3
www.uni-mainz.de/FB/Medizin/Anatomie/workshop/Vokabular/5.h...

Davore, prema gore navedenim stranicama, engl. prijevod Wachstumsfuge je epiphyseal line / epiphyseal gap, a
prema medicinskom englesko-hrvatskom rječniku od ŠK to je epifizna linija, odnosno više se spominje epifizna pukotina što bi odgovaralo tvojem prijevodu da je epifizna pukotina još otvorena

www.kbsplit.hr/hpps-2004/17.pdf
www.blog.hr/print/?id=1620809697 - 7k - Slične Stranice (znam da nije mjerodavno, ali ipak)

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2006-08-03 11:23:38 GMT)
--------------------------------------------------

odnosno našla sam i epifizna pukotina rasta
www.medicina.hr/clanci/prijelom_kosti.htm
www.medicina.hr/rjecnik/g-pojam.htm
www.medicina.hr/studenti/download/fizikalna_medicina.pdf
zatvaranje epifiznih pukotina
www.mef.hr/studenti/edukacija/handouts/3.godina/LLamot_Pato... -

Tatjana Kovačec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 48
Grading comment
Hvala, Tatjana. Isti odgovor sam dobio i od kolege koji radi u poliklinici za ortopediju u Klagenfurtu.