KudoZ home » German to Croatian » Medical (general)

Univ.-Doz. DDr.

Croatian translation: docent doktor xy


20:30 Feb 4, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
German term or phrase: Univ.-Doz. DDr.
Kako se prevodi ova titula? Sto je DDr?
sazo
Croatia
Croatian translation:docent doktor xy
Explanation:
docent doktor xy

DDr = osoba ima više od jednog doktorata (Doppeldoktorat)
u hrv. takav izraz ne poznajemo

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2009-02-04 21:16:28 GMT)
--------------------------------------------------

kao pisana skraćenica: doc. dr.sc. XY
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2sveuč. doc. ddr.
Nina M Pelikan
5 +2docent doktor xy
alz
Summary of reference entries provided
dr. xy, sveuč. docentbonafide1313

Discussion entries: 3





  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
docent doktor xy


Explanation:
docent doktor xy

DDr = osoba ima više od jednog doktorata (Doppeldoktorat)
u hrv. takav izraz ne poznajemo

--------------------------------------------------
Note added at 46 mins (2009-02-04 21:16:28 GMT)
--------------------------------------------------

kao pisana skraćenica: doc. dr.sc. XY

alz
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in category: 39
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kristina Kolic
24 mins

agree  Damir Culjat: U Njemačkoj ta titula može još značiti "Dr. theol. et Dr.", dakle doktorat iz teologija i još nekog dodatnog područja.
2 hrs

disagree  Nina M Pelikan: i u hrvatskom imamo skraćenicu ddr.
13 hrs

agree  katarinapek
59 days

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
sveuč. doc. ddr.


Explanation:
...


    Reference: http://fpmoz.ba/index.php?option=com_content&task=view&id=14...
    Reference: http://www.glas-koncila.hr/rubrike_interview.html?news_ID=12...
Nina M Pelikan
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Neven Luetic
5 hrs
  -> Hvala, Nevene!

agree  bonafide1313: slažem se, s tim da bi mislim kod nas trebalo drukčije "rasporediti" titule: sveučilišni docent xy, ddr. ili ddr. xy, sveučilišni docentODG: ma da, ovisi kako se ko odredi
8 hrs
  -> Hvala lijepo. Mogu titule ostati i ovakvim redoslijedom, ovisi




Reference comments


22 hrs
Reference: dr. xy, sveuč. docent

Reference information:
Mislim da je kod nas ove titule pravilnije "razdvojiti" - tj. da jedna dodje ispred a druga iza imena i prezimena

Nastavnici - suradnici:

Dr. sc. Mithad Kozličić, redoviti sveučilišni profesor /pročelnik/
Dr. sc. Pavo Živković, redoviti sveučilišni profesor
Dr. sc. Slobodan Čače, redoviti sveučilišni profesor /ETCS koordinator/
Dr. sc. Mladen Ančić, izvanredni sveučilišni profesor
Dr. sc. Tonći Šitin, izvanredni sveučilišni profesor
Dr. sc. Franjo Smiljanić, sveučilišni docent
Dr. sc. Anamarija Kurilić, sveučilišni docent /zamjenica pročelnika/
Dr. sc. Siniša Bilić-Dujmušić, sveučilišni docent
Dr. sc. Ante Bralić, sveučilišni docent
Dr. sc. Milorad Pavić, sveučilišni docent
Dr. sc. Boško Zuckerman Itković, asistent - znanstveni novak
Mr. sc. Mateo Bratanić, asistent
Mr. sc. Sanda Uglešić, predavač
Lucijana Šešelj, prof., asistent - znanstveni novak
Ante Batović, prof., asistent - znanstveni novak
Vanjski

Dr. Željko Bujas, liječnik

bonafide1313
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 32