KudoZ home » German to Croatian » Nutrition

vollständiges Lebensmittel

Croatian translation: kompletna namirnica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:vollständiges Lebensmittel
Croatian translation:kompletna namirnica
Entered by: sazo

21:44 Feb 5, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Medical - Nutrition
German term or phrase: vollständiges Lebensmittel
Radi se o vitaminima.

XY ist kein vollständiges Lebensmittel.
sazo
Croatia
kompletna namirnica
Explanation:
xxx nije kompletna namirnica.

http://www.beuz.hr/clanak1055-0-0055.htm

Isjecak iz linka:
"3. Mlijeko i mliječni proizvodi su odlična zamjena za meso i masnoće.
Mlijeko je jedina kompletna namirnica. Kada se pojavi glad samo mlijekom možete dati sve sastojke potrebne za život bez drugih namirnica...Čovjek je ipak jedini odrasli sisavac koji u kasnijoj dobi konzumira mlijeko. Ono što je u našim okolnostima preporučljivo kao najzdravije od mliječnih proizvoda to je svježi kravlji sir i razni acidofili (bioaktiv) jer djeluju pozitivno na crijevnu floru, a mliječni šećer je već prerađen pa ga lakše podnose i osobe s deficitom enzima za razgradnju mliječnih šećera. Može se dakle jesti sve, ali prednost treba dati ovim namirnicama. Punomasni sirevi, vrhnje i neobrano mlijeko su vrlo snažna i kalorična hrana, što samo po sebi kaže, što manje to bolje, ali ne znači da si povremeno nećete dopustiti taj užitak. Mislim da ne stoje preporuke o svakodnevnim velikim količinama, ili obveznim količinama mlijeka i mliječnih proizvoda. Više treba voditi računa o tome da se s tim namirnicama ne pretjeruje..."

Ima jos dosta drugih primjera na netu
Selected response from:

Sladjana
Montenegro
Grading comment
Danke
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4kompletna namirnica
Sladjana
4potpuna hrana
iNekic


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
kompletna namirnica


Explanation:
xxx nije kompletna namirnica.

http://www.beuz.hr/clanak1055-0-0055.htm

Isjecak iz linka:
"3. Mlijeko i mliječni proizvodi su odlična zamjena za meso i masnoće.
Mlijeko je jedina kompletna namirnica. Kada se pojavi glad samo mlijekom možete dati sve sastojke potrebne za život bez drugih namirnica...Čovjek je ipak jedini odrasli sisavac koji u kasnijoj dobi konzumira mlijeko. Ono što je u našim okolnostima preporučljivo kao najzdravije od mliječnih proizvoda to je svježi kravlji sir i razni acidofili (bioaktiv) jer djeluju pozitivno na crijevnu floru, a mliječni šećer je već prerađen pa ga lakše podnose i osobe s deficitom enzima za razgradnju mliječnih šećera. Može se dakle jesti sve, ali prednost treba dati ovim namirnicama. Punomasni sirevi, vrhnje i neobrano mlijeko su vrlo snažna i kalorična hrana, što samo po sebi kaže, što manje to bolje, ali ne znači da si povremeno nećete dopustiti taj užitak. Mislim da ne stoje preporuke o svakodnevnim velikim količinama, ili obveznim količinama mlijeka i mliječnih proizvoda. Više treba voditi računa o tome da se s tim namirnicama ne pretjeruje..."

Ima jos dosta drugih primjera na netu


Sladjana
Montenegro
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Danke

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bonafide1313
2 hrs
  -> Hvala!

agree  Ivana Zuppa-Baksa
15 hrs
  -> Hvala!

agree  Kristina Kolic
15 hrs
  -> Hvala!

agree  dkalinic
21 hrs
  -> Hvala!

2 days22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
potpuna hrana


Explanation:
= predstavlja potpun obrok;
za razliku od "punovrijedna hrana" (vollwertig) -> sadrži sve potrebne hranjive tvari

"Gotova hrana za ljubimce može biti potpuna ili se koristiti kao dodatak."
http://www.pedigree.com.hr/articles/Dog/Prehrana/Zdrava hran...

"Potpuna hrana za odraslog aktivnog, djelotvornog i vrijednog psa"
http://www.mojpetshop.hr/main.aspx?pgid=10

"Zusammen mit Vollkornbrot, Crossinis, Dinkelknäcke, Getreidepuffer oder Kartoffeln ergeben Salate eine vollständige und vollwertige Mahlzeit."
http://www.schrotundkorn.de/1998/sk9809t2.htm

http://www.textatelier.com/print.php?id=&typ=&navgrp=&blognr...

iNekic
Croatia
Native speaker of: Croatian