KudoZ home » German to Croatian » Other

Lagerzeit bis zum Schnitt 24. St

Croatian translation: vrijeme skladištenja do rezanja 24 sata


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Lagerzeit bis zum Schnitt 24. St
Croatian translation:vrijeme skladištenja do rezanja 24 sata
Entered by: Ivana Zuppa-Baksa

15:34 May 2, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Other / Lagerung
German term or phrase: Lagerzeit bis zum Schnitt 24. St
ne znam na što se odnosi ovo bis zum Schnitt - 24 sata
radi se o skladištu blokova EPS
Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
vrijeme skladištenja do rezanja 24 sata
Explanation:
Moj prijedlog...
Selected response from:

Ana Kübli
Croatia
Grading comment
Ovo je točno!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2vrijeme skladištenja do rezanja 24 sata
Ana Kübli
1do prosjeka, tj. do 24. sata
Sladjana


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
do prosjeka, tj. do 24. sata


Explanation:
Ovaj prijedlog je samo razmšljanje na glas.

im Schnitt = u prosjeku
24 St = 24 sata

Međutim, pošto iza 24 stoji tačka, to bi značilo da je to dvadesečetvrti sat.

Na taj način sam došla do predloženog odgovora. Možda nije točno (zbog toga sam i dala za stepen sigurnosti samo 1), ali će ti to možda pomoći.

Bilo bi dobro, da nam das cijelu rečenicu ili malo više konteksta, koji se odnosi na postavljeno pitanje.







--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-02 16:58:26 GMT)
--------------------------------------------------

Zaboravila sam napsiati SKLADIŠTENJE do prosjeka, tj. 24. sata

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2008-05-02 17:20:31 GMT)
--------------------------------------------------

Uobičajna skraćenica za Stunde je Std. Pitanje je da li se 24 uopšte odnosi na sat. Možeš li nam dati cijelu rečenicu ?

Sladjana
Montenegro
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Nema rečenice to je dio tablice.


7 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
vrijeme skladištenja do rezanja 24 sata


Explanation:
Moj prijedlog...

Ana Kübli
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Ovo je točno!