KudoZ home » German to Croatian » Tech/Engineering

Präzisions-Zylinderschloss

Croatian translation: precizna cilindrična brava


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Präzisions-Zylinderschloss
Croatian translation:precizna cilindrična brava
Entered by: Anisa

13:15 Mar 27, 2003
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Präzisions-Zylinderschloss
preciziona cilindrièna brava?

dio za zakljuèavanje po¹tanskog sanduèiæa

Nisam sigurna da li se tako mo¾e reæi.
Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
precizna cilindrična brava
Explanation:
-
Selected response from:

Anisa
Switzerland
Grading comment
Precizni cilindar je po mom mišljenju ipak nešto drugo i čak i prema ovim linkovima ima veze sa pogonskom tehnikom (Antriebe) i pneumatikom.
Vrsta brave sa cilindrom se (ima dovoljno izvora na netu) zove cilindrična brava. zato sam se ipak odlučila za ovaj odgovor.

U jednoj stvari je Vesna u pravu: za poštanski sandučić bolje odgovara bravica nego brava.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5precizna cilindrična brava
Anisa
3 +1bravica s preciznim cilindrom
Vesna Zivcic


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
precizna cilindrična brava


Explanation:
-

Anisa
Switzerland
PRO pts in pair: 6
Grading comment
Precizni cilindar je po mom mišljenju ipak nešto drugo i čak i prema ovim linkovima ima veze sa pogonskom tehnikom (Antriebe) i pneumatikom.
Vrsta brave sa cilindrom se (ima dovoljno izvora na netu) zove cilindrična brava. zato sam se ipak odlučila za ovaj odgovor.

U jednoj stvari je Vesna u pravu: za poštanski sandučić bolje odgovara bravica nego brava.

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bravica s preciznim cilindrom


Explanation:
Budući da se radi o sandučiću, njegovu bih bravu nazvala "bravicom".

Mehanizam za zatvaranje vjerojatno se koristi preciznim cilindrom. Izraz "precizni cilindar" našla sam na donjoj adresi.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-27 13:28:47 (GMT)
--------------------------------------------------

Präzisionszylinder: http://www.smc-pneumatik.de/press/Presse-mts.htm


    Reference: http://ftp.festo.com/public/PNEUMATIC/SOFTWARE_SERVICE/CAD/3...
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 453

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dubravka Zebec
7 hrs