KudoZ home » German to Czech » Automotive / Cars & Trucks

Negativ-Vakuumformen

Czech translation: negativní formy pro vakuové tvarování


17:29 Feb 15, 2007
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Negativ-Vakuumformen
jedná se o technologii výroby přístrojových desek pro automobily
Díky.
Lenka Zamisova
Spain
Czech translation:negativní formy pro vakuové tvarování
Explanation:
.
Selected response from:

Alice Hegrova
Czech Republic
Grading comment
Děkuji Vám za odpověď.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4negativní formy pro vakuové tváření
Pro Lingua
4negativní formy pro vakuové tvarování
Alice Hegrova


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
negativní formy pro vakuové tvarování


Explanation:
.

Alice Hegrova
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Grading comment
Děkuji Vám za odpověď.

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
negativní formy pro vakuové tváření


Explanation:
Vyrábíme modelová zařízení pro slévárenskou výrobu, formy pro vakuové tváření plastických hmot a laminátové formy.


    Reference: http://www.jema-obrabeni.cz/reference/ref3.htm
    Reference: http://www.bosko.cz/
Pro Lingua
Specializes in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4