KudoZ home » German to Czech » Business/Commerce (general)

zkratka HL

Czech translation: hlavní činnost


21:15 Oct 21, 2007
German to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
German term or phrase: zkratka HL
Kontext položky v tabulce excelu.
HL-LKW
HLU
HL-Unternehmer-Name
Kosten HLU
Lenka Zamisova
Spain
Czech translation:hlavní činnost
Explanation:
mohla by to být zkratka Hauptleistung s ohledem na kontext předchozích dotazů

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2007-10-21 22:49:03 GMT)
--------------------------------------------------

Celé by to pak mohlo být nákladní automobil používaný k hlavní činnosti a jméno podnikatele vykonávajícího hlavní činnost
Selected response from:

Helena matyasova
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3hlavní činnostHelena matyasova
3sociální podpora - výživné = HLUHelena matyasova


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Zkratka HL a HLU
sociální podpora - výživné = HLU


Explanation:
Jedná se zde o dvě zkratky, HLU znamená Hilfe zum Lebensunterhalt (sociální podpora - výživné) - viz vysvětlení na webu
co znamená HL to netuším


    Reference: http://www.initiative-geben.de/hlu.php?s=5-3
Helena matyasova
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hlavní činnost


Explanation:
mohla by to být zkratka Hauptleistung s ohledem na kontext předchozích dotazů

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2007-10-21 22:49:03 GMT)
--------------------------------------------------

Celé by to pak mohlo být nákladní automobil používaný k hlavní činnosti a jméno podnikatele vykonávajícího hlavní činnost


    Reference: http://forums.oscommerce.de/index.php?showtopic=52631
Helena matyasova
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4