KudoZ home » German to Czech » Construction / Civil Engineering

flächenbündig

Czech translation: plosne licujici


08:59 Mar 7, 2007
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Fenster und Türen
German term or phrase: flächenbündig
Hervorstechendes Merkmal dieser Stahl-Feuerschutztüren ist die flächenbündige, elegante Optik
Vaclav Losik
Czech Republic
Czech translation:plosne licujici
Explanation:
Lze prelozit napr. takto: Vyznacnym znakem techto ... dveri je elegantni vzhled vzajemne licujicich ploch...

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2007-03-07 11:14:09 GMT)
--------------------------------------------------

Lze prelozit i takto: ... vzajemne provazanych ploch...

--------------------------------------------------
Note added at 5 Stunden (2007-03-07 14:06:17 GMT)
--------------------------------------------------

Je mozne, ze ani autor nevi, co tim presne myslel. Snad trochu fantaziroval a vymyslel slovo, ktere neni. Snad ani neni nutne snazit se prelozit to bez zbytku.
Selected response from:

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Grading comment
Dík všem za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1plosne licujiciZdenek Mrazek
4 +1jednolitý vzhled (optika)
fcimmer
4zarovnaný / v jedné rovině (s povrchem) / zapuštěný
Alice Hegrova


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zarovnaný / v jedné rovině (s povrchem) / zapuštěný


Explanation:
*"flush" im Englischen
*Gegenteil von flächenversetzt - odsazený


Alice Hegrova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 23

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
jednolitý vzhled (optika)


Explanation:
Jinak flächenbündig technicky opravdu znamená zapuštěný, zarovnaný (flush design).

fcimmer
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomas Burda: zní to elegantně pro takový marketingový text
10 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
plosne licujici


Explanation:
Lze prelozit napr. takto: Vyznacnym znakem techto ... dveri je elegantni vzhled vzajemne licujicich ploch...

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2007-03-07 11:14:09 GMT)
--------------------------------------------------

Lze prelozit i takto: ... vzajemne provazanych ploch...

--------------------------------------------------
Note added at 5 Stunden (2007-03-07 14:06:17 GMT)
--------------------------------------------------

Je mozne, ze ani autor nevi, co tim presne myslel. Snad trochu fantaziroval a vymyslel slovo, ktere neni. Snad ani neni nutne snazit se prelozit to bez zbytku.

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 28
Grading comment
Dík všem za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ivo zika
36 mins

neutral  Tomas Burda: "Plošně lícující" zní až moc technicky. Pravděpodobně se jedná o prodejní brožurku.
14 hrs