KudoZ home » German to Czech » Electronics / Elect Eng

Merker

Czech translation: Příznak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Merker
Czech translation:Příznak
Entered by: Tomas Burda

21:56 Feb 8, 2007
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Hydraulische Presse
German term or phrase: Merker
Provozní zpráva SKSky pro řízení hydraulického lisu:

"Hilfsmerker Polstergeschwindigkeit fuer Stoessel"

Jedná se o nějakou bitovou proměnnou?
Tomas Burda
Příznak
Explanation:
Merker (anglický ekvivalent je flag) je počítačový termín, obvykle je to paměťová buňka určená k uložení informace o přechodném stavu zařízení. Termín "indikátor" je zde také možné použít.
Selected response from:

fcimmer
Czech Republic
Grading comment
Děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Příznak
fcimmer
3Indikátor - ukazatelJosef Vesely


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Indikátor - ukazatel


Explanation:
Hilfsmerker - pomocný ukazatel.

Josef Vesely
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Příznak


Explanation:
Merker (anglický ekvivalent je flag) je počítačový termín, obvykle je to paměťová buňka určená k uložení informace o přechodném stavu zařízení. Termín "indikátor" je zde také možné použít.

fcimmer
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Děkuji