KudoZ home » German to Czech » Engineering (general)

Kleiderlüfter

Czech translation: věšák na ramínka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kleiderlüfter
Czech translation:věšák na ramínka
Entered by: Sueg

18:34 Feb 17, 2008
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Kleiderlüfter
Nicht der Kleiderbügel sondern die Wandhalterung an den die Bügel aufzuhängen sind.
Sueg
Austria
věšák na ramínka
Explanation:
klar und einfach
Selected response from:

ivo zika
Czech Republic
Grading comment
Thank you
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(nástěnný) sušák na oblečení/prádlo
fcimmer
4závěs na ramínka
Jiri Kortus
4trubka na ramínka /na věšení ramínekseraalice
3 +1věšák na ramínka
ivo zika
4lišta na ramínkajingles
3držák na ramínkaKlára Heytmánková


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lišta na ramínka


Explanation:
výsuvná nebo vyklápěci

jingles

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
věšák na ramínka


Explanation:
klar und einfach

ivo zika
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 20
Grading comment
Thank you

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabriela Verešová
10 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trubka na ramínka /na věšení ramínek


Explanation:
zum Beispiel

--------------------------------------------------
Note added at 2 h (2008-02-17 20:46:41 GMT)
--------------------------------------------------

auch "tyčka" anstatt "věšák"

seraalice
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
držák na ramínka


Explanation:
nástěnný

Klára Heytmánková
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
závěs na ramínka


Explanation:
bzw. nástěnný závěs na ramínka

Jiri Kortus
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 124

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(nástěnný) sušák na oblečení/prádlo


Explanation:
Oblíbený německý výraz Kleiderlüfter se používá pro všechny druhy sušáků na prádlo (také pro ty stojanové, drátěné). Jinak v našem případě to zřejmě bude v provedení "věšák na ramínka" (obvykle sklápěcí).

fcimmer
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4