ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Czech » Engineering (general)

Rückläufer

Czech translation: obložení bočních hran


05:44 Mar 21, 2017
German to Czech translations [PRO]
Engineering (general) / Kuchyňské linky, parapety, dveře . . .
German term or phrase: Rückläufer
Ausklinkung Getalit-Rückläufer roh
PF-Rückläufer
Getalit-Rückläufer - Die seitlichen Arbeitsplattenkanten sind ebenfalls mit Laminat (Eigenmarke „Getalit“) belegt, d. h. das Laminat ‚läuft‘ um die Platte herum und bedeckt nicht nur die Vorderkante (Standard-Ausführung)
Martin Maděryč
Czech Republic
Czech translation:obložení bočních hran
Explanation:
Rückläufer je přesně to, co je specifikováno ve Vašem textu - zakončení např. kusu nábytku, PD apod (část, která vede z přední strany dozadu, proto Rückläufer). V tomto kontextu tedy nejspíše jako "boční hrany" či "obložení, potažení bočních hran"
Selected response from:

Lenka Handt
Germany
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4obložení bočních hran
Lenka Handt
2celoobvodová lišta
Edgar Baradlai


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
obložení bočních hran


Explanation:
Rückläufer je přesně to, co je specifikováno ve Vašem textu - zakončení např. kusu nábytku, PD apod (část, která vede z přední strany dozadu, proto Rückläufer). V tomto kontextu tedy nejspíše jako "boční hrany" či "obložení, potažení bočních hran"

Lenka Handt
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 9
Notes to answerer
Asker: Děkuji moc za Vaši odpověď.


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
celoobvodová lišta


Explanation:
*

Edgar Baradlai
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 6
Notes to answerer
Asker: Děkuji za odpověď.