KudoZ home » German to Czech » General / Conversation / Greetings / Letters

wird vergleichend eingegangen

Czech translation: Zabývat se srovnáním, porovnávat


22:40 Feb 16, 2008
German to Czech translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
German term or phrase: wird vergleichend eingegangen
Bei der Bewertung der Wasserqualität wird vergleichend auf die Beziehungen ...... eingegangen.

Jedná se mi o význam té slovesné vazby. Moc děkuji.
jingles
Czech translation:Zabývat se srovnáním, porovnávat
Explanation:
Navrhuji:
Při hodnocení kvality vody se zabýváme srovnáním vztahů...
Při hodnocení kvality vody se porovnávají vztahy...
Selected response from:

Karel Tatransky
Czech Republic
Grading comment
Ano, tak to mi tam sedí asi nejvíc. Díky moc všem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Zabývat se srovnáním, porovnávat
Karel Tatransky
4zabývat se porovnávánímZdenek Mrazek
4postupovat srovnáváním
Jiri Kortus
4posuzovat srovnávánímseraalice


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Zabývat se srovnáním, porovnávat


Explanation:
Navrhuji:
Při hodnocení kvality vody se zabýváme srovnáním vztahů...
Při hodnocení kvality vody se porovnávají vztahy...


Karel Tatransky
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 16
Grading comment
Ano, tak to mi tam sedí asi nejvíc. Díky moc všem.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Klara Hurkova: Souhlasím s oběma návrhy, ale víc se mi líbí prostě "porovnávat, srovnávat".
10 hrs
  -> Díky!

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
postupovat srovnáváním


Explanation:
Další možnost - Při posuzování kvality vody postupujeme tak, že srovnáváme vztahy/vazby ...

Jiri Kortus
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
posuzovat srovnáváním


Explanation:
také jedna možnost

seraalice
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zabývat se porovnáváním


Explanation:
Při hodnocení jakosti vody se zabýváme porovnáváním těchto vztahů... Můj návrh v podstatě jen nepatrně upravuje návrh pana kolegy Tatranského, se kterým bych jinak prostě vyslovil souhlas, ale on navrhuje více řešení a nebylo by tedy jasné, s čím přesně souhlasím.

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in SlovakSlovak