KudoZ home » German to Czech » Mechanics / Mech Engineering

Laufhülse

Czech translation: vodicí pouzdro


14:45 Feb 12, 2007
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / food industry
German term or phrase: Laufhülse
m Bereich dieser Dichtung ist auf der Motorwelle eine Laufhülse montiert ...
Vaclav Losik
Czech Republic
Czech translation:vodicí pouzdro
Explanation:
jde-li o pouzdro, ve kterem "to beha", pak bych vyzdvihnul prave "vodicí" funkci
(pripona -icí s kratkym "i" vyznacujici ucel, za jakym je pouzdro instalovano, nasl. priklady bohuzel s chybnou priponou -ící :)

http://www.servopohony.cz/KTI/KTI_MONT_NAV.htm
http://www.mitcalc.cz/doc/tolerances/help/cz/tolerancestxt.h...
Selected response from:

ivo zika
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4běhounová objímka, běhounový válec
Tomas Burda
3vodicí pouzdro
ivo zika


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
běhounová objímka, běhounový válec


Explanation:
www.bauer-vo.com/upload/document/Prospekt%20Magnum%20LP_d.pdf

Tomas Burda
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
vodicí pouzdro


Explanation:
jde-li o pouzdro, ve kterem "to beha", pak bych vyzdvihnul prave "vodicí" funkci
(pripona -icí s kratkym "i" vyznacujici ucel, za jakym je pouzdro instalovano, nasl. priklady bohuzel s chybnou priponou -ící :)

http://www.servopohony.cz/KTI/KTI_MONT_NAV.htm
http://www.mitcalc.cz/doc/tolerances/help/cz/tolerancestxt.h...

ivo zika
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 49