KudoZ home » German to Czech » Mechanics / Mech Engineering

Maschinenaufbereitung

Czech translation: úprava stroje (ů)


12:07 Feb 14, 2007
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Maschinenaufbereitung
Jedná se o sled termínů, ne přímo věty
Leistungsspektrum
Messen
Anfahrt
Unsere Maschinenaufbereitung
Mitglied der IPAF

Typ dokumentu - Nabídka, tento sled termínů je na konci nabídky jako takové.
Lenka Zamisova
Spain
Czech translation:úprava stroje (ů)
Explanation:
Ve smyslu optická úprava (přelakování či podobně) nebo přizpůsobení (změněným) požadavkům uživatele.
Selected response from:

Milan Sochor
Czech Republic
Grading comment
Myslím, že je to výstižný překlad, který může zahrnovat jak úpravy stroje samotného tak přípravu k provozu. Děkuji Vám za podpověď
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4příprava stroje
Tomas Burda
4úprava stroje (ů)
Milan Sochor


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
úprava stroje (ů)


Explanation:
Ve smyslu optická úprava (přelakování či podobně) nebo přizpůsobení (změněným) požadavkům uživatele.

Milan Sochor
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 8
Grading comment
Myslím, že je to výstižný překlad, který může zahrnovat jak úpravy stroje samotného tak přípravu k provozu. Děkuji Vám za podpověď

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
příprava stroje


Explanation:
Ve smyslu příprava stroje k provozu.
K správnému překladu je nutné znát souvislosti, co je vlastně myšleno:

-příprava k provozu nebo
-úprava povrchu

Tomas Burda
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4