KudoZ home » German to Czech » Other

Scharfschaltbereich

Czech translation: (samostatně/nezávisle) spínaný okruh


09:12 Jan 21, 2008
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Other / Alarmzentrale
German term or phrase: Scharfschaltbereich
Alarmzentrale. "Mit Ihren 34 Zonen (32 Funk-, 2 Draht-Zonen), sowie Ihren 4 Scharfschaltbereichen realisieren Sie alle erdenklichen Absicherungsanforderungen"
Vaclav Losik
Czech Republic
Czech translation:(samostatně/nezávisle) spínaný okruh
Explanation:
Scharfschaltbereiche schalten die ihnen zugewiesenen Sicherungsbereiche scharf (aktiv) bzw. unscharf (inaktiv).
http://www.gira.de/informationen/efh/faq/cont_faq_antwort.ph...

http://www.discovery-cb.cz/shop/item/omnitronic-mpz-500.htm

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-01-22 01:10:35 GMT)
--------------------------------------------------

K Peterove poznamce: jednotlive zony je mozne sdruzovat do okruhu, ktere mohou byt pote nezavisle na sobe zapinany/vypinany, tak rozumim uvedenemu systemu a proto uvazuji o "spinanych" okruzich. Spinaci okruh (Schaltkreis, switching circuit, spinaci obvod) mi tu z tohoto pohledu zcela nesedi. At tak ci tak, vzdy rad prispeji svou troskou do mlyna.
Selected response from:

ivo zika
Czech Republic
Grading comment
Díky!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1(samostatný) spínací okruhPeter Kissik
3(samostatně/nezávisle) spínaný okruh
ivo zika
3oblast zapnutí naostro
Kateřina Suchánková


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
oblast zapnutí naostro


Explanation:
spíš jen typuji na základě významů jednotlivých slov a kontextu


    Reference: http://www.abb-epj.cz/viewDocument.asp?document=3597&type=
Kateřina Suchánková
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
(samostatný) spínací okruh


Explanation:
Ivovo zduvodnení je absolutne OK, az na to, ze okruh, který je spínán je "spínaný", a ten, který tuto operaci, t.j. spínání, provádí je "spínací".

Peter Kissik
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 25

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  seraalice
1 hr
  -> Díky :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(samostatně/nezávisle) spínaný okruh


Explanation:
Scharfschaltbereiche schalten die ihnen zugewiesenen Sicherungsbereiche scharf (aktiv) bzw. unscharf (inaktiv).
http://www.gira.de/informationen/efh/faq/cont_faq_antwort.ph...

http://www.discovery-cb.cz/shop/item/omnitronic-mpz-500.htm

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-01-22 01:10:35 GMT)
--------------------------------------------------

K Peterove poznamce: jednotlive zony je mozne sdruzovat do okruhu, ktere mohou byt pote nezavisle na sobe zapinany/vypinany, tak rozumim uvedenemu systemu a proto uvazuji o "spinanych" okruzich. Spinaci okruh (Schaltkreis, switching circuit, spinaci obvod) mi tu z tohoto pohledu zcela nesedi. At tak ci tak, vzdy rad prispeji svou troskou do mlyna.

ivo zika
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 16
Grading comment
Díky!